Ga naar inhoud

Office 2007 in Windows10


djdanvan

Aanbevolen berichten

18 uren geleden, djdanvan zei:

1) Bij het openen van een Word (Office) document kan ik nu terug kiezen voor "opslaan als" maar voordien kon ik ook nog kiezen als een 'PDF document' (of nog iets anders) opslaan maar dit staat daar nu niet meer tussen. Hoe kan ik dit weer instellen dat ik een Office document kan opslaan als een PDF?

 

Ik ben wel een Word-gebruiker...;). Ik heb voor je nagekeken hoe je een Word bestand op kunt slaan als PDF in Microsoft Word 2007.

Klik op de Office knop > Opslaan als > PDF of XPS:

 

57b580729f00a-Word_opslaan_als_PDF.png

 

Jij hebt Office opnieuw geïnstalleerd, maar je mist achter Opslaan als nu de optie PDF of XPS.

Heb jij al een PDF viewer geïnstalleerd waarmee je PDF bestanden kunt openen? Er zijn er genoeg: Adobe Acrobat Reader DC; Foxit Reader; Sumatra PDF enz.

Let op wanneer je Adobe Acrobat Reader DC zou kiezen; haal dan wel beide vinkjes weg bij de Optionele aanbiedingen. Klik daarna pas op de knop Nu installeren.

 

Heb je -na installeren van een PDf viewer- nog steeds niet de mogelijkheid om een Word bestand op te slaan als PDF, dan moet je enkel een invoegtoepassing installeren.

Sluit eerst alle programma's van Microsoft Office 2007 af. Ga dan naar deze website: https://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=7

Klik op de rode knop Downloaden en installeer daarna die invoegtoepassing.

 

Het is ook mogelijk dat je die invoegtoepassing vanzelf krijgt via Windows Update. Jij hebt Windows 8.1 net opnieuw geïnstalleerd. Ben je ook al helemaal bij met de updates voor Windows en Microsoft Office?

Link naar reactie
Delen op andere sites

porrelaar,

 

Na het installeren wat u mij aanraadde is alles in orde gekomen.

Alles werkt uitstekend, waarvoor hartelijk dank.

Nu nog een klein vraagje,

    Bij het opstarten (Win 8.1) moet ik steeds een wachtwoord ingeven maar aangezien ik de enige gebruiker ben wens ik wanneer ik de PC opstart dat ik dit NIET meer hoeft te doen.

 

gtrn djdanvan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.