Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Aanbevolen berichten

Bij de balie van onze instellingen draaien twee verschillende PC's met beide 1 beeldscherm. Op dit beeldscherm wordt een applicatie gedraaid (webbased) die het afsprakensysteem toont. Beide PC's hebben als besturingssysteem Windows 7. Beeldschermen zijn even groot.

Bijgevoegd is de weergave van beide schermen Bij de ene zit een kader omheen, bij de ander niet.

Het is geen browser issue > kader toont op alle browsers, ook op externe. Het is net die ene PC die het zonder kader toont.
    Ook kan het niet aan de instellingen van de browser liggen.

Kan iemand mij helpen of wellicht al de juiste kant opsturen? :) Alvast bedankt!

metkader.jpg

zonderkader.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        38.945
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      Mieke Ramaekers
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door BartjeP
        hoi,

sinds gisteren kan ik me niet meer aanmelden op mijn administrator account van windows. 
        het is niet dat ik mijn wachtwoord niet meer weet maar als ik het wil openen verschijnt de tekst dat Users Profile Service mijn account niet kan laden.
        Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen aub ?
        had al ergens gelezen dat systeemherstel een optie was maar dat gaat niet zonder de machtiging van administrator en als ik dat probeer verschijnt het bericht dat ze de file/map niet vindt.
        als ik een andere account aanmaak dan staat de helft van mijn programma's er natuurlijk niet meer in en dan las ik dat je een account kan overzetten maar dan moet je ook de machtiging van administrator hebben 
        alvast bedankt voor jullie tijd 

grtz 
        bart
      • Door DeeWee
        Beste,

Ik kan niet meer in mijn algemene Windows-10 Instellingen geraken.
        Ik zie enkel het logo onderaan verschijnen in mijn Taakbalk, maar geraak dus niet verder om bij mijn instellingen te geraken - zie bijlage.
        Als ik overschakel naar een andere gebruiker op dezelfde PC kan ik wel mijn Instellingen volledig openen.

Hoe kan ik dat weer in orde brengen om mijn instellingen te kunnen openen ?

• Door joska
        Beste,

Heel regelmatig luister ik muziek via youtube, dat ging altijd goed, maar opeens loopt mijn laptop telkens vast.
        Dan hoor ik alleen nog een hardgeluid, maar geen muziek meer.
        Momenteel heb ik dit probleem tientallen keren op een dag.
        Ook veranderen diverse instellingen in Chrome van zelf.

Misschien kan iemand mij helpen.

Bijvoorbaatdank !!
      • Door Marijke Krekels
        Ik heb een nieuwe pc succesvol gebouwd en geïnstalleerd. Laatste stap was mijn twee HDD's uit mijn oude pc halen en in mijn nieuwe pc bouwen. Deze HDD's stonden in oude pc in RAID-1. 
        Mijn nieuwe pc ziet de schijven niet in windows verkenner, maar wel in schijfbeheer, echter is deze gehele schijf als 'niet-toegewezen ruimte'. 

Vervolgens heb ik de HDD's uit nieuwe pc gehaald en weer in oude pc gekoppeld, zodat ik back-up kan maken van de twee HDD's op externe harde schijf. Maar nu komt het probleem, de twee HDD's zijn ook in mijn oude pc niet meer zichtbaar in windows, alleen in schijfbeheer met dezelfde 'niet-toegewezen ruimte'.

Ik heb tig berichten op fora gelezen, wat de oplossing kan zijn, maar helaas zonder resultaat. Overal lees ik dat ik de schijf gewoon zou moeten kunnen lezen (zelfs 1 van de 2 schijven aangezien ze volledig gespiegeld waren RAID1). Ik heb alle SATA-poorten geprobeerd, de Marvell SATA controller doet het goed, de BIOS staat goed ingesteld. (in de intel rapid storage technology staat dat de twee schijven non-raid disks zijn, ik kan hier kiezen voor recovery volume options, maar ik durf deze niet te kiezen, bang voor dataverlies).

Specs oude pc en HDD:
        Windows 7 (OS)
        2x Seagate Barracuda Green 2tb (HDD)
        Gigabyte GA-Z68XP-UD3P (moederbord)
        Corsair TWIN3X4096 (geheugen)
        Intel Core i5 2500K (processor)
        Crucial RealSSD C300 128gb (SSD)

Dat ik de twee schijven niet in dezelfde RAID1 kan bouwen in mijn nieuwe pc maakt me even niet uit, het enige wat nu van belang is, hoe ik mijn data van de HDD kan kopiëren (zodat ik daarna de twee schijven schoon kan installeren op mijn nieuwe pc).

Misschien overbodig te noemen, maar ik heb behalve afkoppelen en aankoppelen van de sata-kabels helemaal niets met de schijven gedaan in BIOS of OS).

Als bijlage afbeeldingen van de SMART van beide schijven.

• Door spike666
        Hallo,

Mijn laptop (acer aspire 7740G(intel core i5, 4gb geheugen, 64bit, windows is van 2009, dus ik denk de laptop ook, kan je eigenlijk nog ergens anders zien van wanneer de pc juist is?) is sinds kort super traag geworden, Opstarten duurt soms 5min en meer.
        Alles lijkt opgestart, maar dan moet hij nog eens "blinken": alle pictogrammen als windowsblaadjes tonen en dan terug de pictogrammen plaatsen. Durf je voor het blinken ergens op klikken, dan ben je weer vertrokken voor een 5-tal minuten.
        Het uiterlijk van mijn bureaublad is dat van de jaren 90. zie bijlage. ( Pas op: leve de 90ies, maar niet voor dit ;-) Ook zijn de snelkoppelingen in de werkbalk naast startknop
        bij iedere opstart verdwenen. Alhoewel ik ze telkens terugzet. Soms gebeurt het dat als ik eentje terug aanmaak dat de andere dan ook terugkomen, maar niet altijd.
        Opstarten van programma's duurt ook eeuwen.
        Ik hoor de pc ook enkel  altijd hetzelfde monotoom zoemen, alsof hij altijd in rust is,  waarbij vroeger bij de opstart van een programma je hoorde dat er iets gebeurde.
        Outlook bijvoorbeeld duurt soms ook enkele minuten.
        Ik draai bitdefender total security, en deze problemen zijn denk ik begonnen na een update van de 2016 naar 2017 maar kan ook toeval zijn.

Weet iemand hier raad mee? (Ineens de vuilbak in? :-(

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.