Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

lucderoeck

mailprogramma in desktop windows 10 sluit plots

Aanbevolen berichten

Vanuit het startmenu in W10 kan men mail openen. Ik heb daar drie mail accounts op staan en dat heeft steeds goed gewerkt. De laatste 14 dagen is het nu zo dat ik wel kan openen en de mails lezen, maar steeds, na zo'n 30 seconden breekt het programma plots af, zonder boe of ba. Eigenaardig...terug opstarten is geen probleem, maar eveneens na korte tijd is het weer hetzelfde en wordt het programma afgesloten. Is het een instelling? Na een update? 

Graag Uw gewaardeerd advies.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

oeps, sorry Lucderouck - klopt helemaal - 'k had een foute datum in mijn hoofd - mijn excuses dus...

Goed, 'k probeer mee te denken (al is mailprogramma's mijn sterkste kant niet) ... - over welk mailprogramma hebben we 't hier?

enne: ( 't is dus wat laat, maar je weet maar nooit:) al geprobeerd een herstelpunt van vóór het euvel  terug te zetten (als het nu nog zin heeft natuurlijk)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

In Windows 10 kan je vanuit het startmenu op de mailtegel klikken, waarna je je gmail, Outlook of andere accounts kan checken. Dat lukt allemaal wel, ik zie de post en kan het openen. Maar bij beantwoorden of doorsturen of een andere handeling sluit het systeem het programma af. Dat is het probleem. Herstelpunt van enige tijd geleden heb ik niet meer. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

Bij allebei. Online is er niks aan de hand, mailprogramma van Outlook en gmail werken. Het kan dús een foutje na een update van Windows 10 kunnen zijn. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Dit al geprobeerd (controle windowsbestanden): re klikken op windowsknop (links onder) > opdrachtprompt (administrator) >  typ in SFC /scannow   en enter (let op de spatie voor /)

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.644
      • Meeste online
        1.765

Nieuwste lid
      Gerald Bostock
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door GeertMFL
        a de laatste automatische update van Windows zijn de miniaturen in mijn foto mappen vervangen door miniaturen, dit is niet te veranderen door de eigenschappen (rechtsklikken op de map) te veranderen van 'diverse bestanden' in 'afbeeldingen'. De map weergave blijft gedefinieerd als 'diverse bestanden'. Er zou een mogelijkheid zijn om via Configuratiescherm > Verkenner dit probleem onder map weergave te verhelpen, maar het configuratiescherm heb ik tot dusver nog niet  kunnen vinden. Heeft iemand een tip? 
      • Door IDEFIX
        Mijn Windows Live Mail geeft voor ongewenste mail de mogelijkheid om de afzender en Domein toe te voegen aan geblokkeerde afzenders. Regelmatig krijg ik dezelfde soort mail die ik telkens verwijder maar die blijven regelmatig terugkomen. Er is op die mail een icoontje voorzien om uit te schrijven maar dan kom ik op een publiciteitspagina die met de mail niets te maken heeft waar dan gevraagd wordt om mijn e-mail te bevestigen. Dat heb ik niet gedaan omdat ik de zaak niet vertrouw. Hoe kan ik van zo een mail verlost geraken?
      • Door maxxvanhecke
        Dag iedereen, 

Ik wil het email adres van het werk toevoegen thuis, dit is een IMAP. Wanneer ik het probeer toe te voegen vindt hij het niet en zegt dat hij de server niet kan vinden. Dit is via ons thuisnetwerk, ook via de kabel lukte het niet. Dan probeerde ik het via de Telenethomespot eens en het lukte wel. Hoewel ik nu toch liever ons eigen netwerk gebruik zou ik graag hebben dat het ook daarmee werkt. Aan wat zou dit kunnen liggen? 
      • Door carambole
        August 8, 2017—KB4034674 (OS Build 15063.540)
        De andere udates van gisteren lukten allemaal ,ene niet . Het was dan nog eens een melding van Microsoft zelf, beveiligingsupdates. En idd te straks bleef het lang hangen op 72% . Weet niet direct wat te doen ,ik heb versie 1703, 'k heb 'n printscreen gemaakt en link. https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4034674/windows-10-update-kb4034674

• Door IE8
        Outlook (365/2016) verzendt of ontvangt geen mails meer zonder eerst op de knop 'Alles verzenden/ontvangen' te klikken.
        Op het icoontje van Outlook verschijnt een wit kruisje met rode achtergrond.
        Wat zou de oorzaak van dit probleem kunnen zijn?
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...