Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      39.575
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    shirkesk
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door Rik123
      Beste leden,

Voor mijn werk ben ik een Excel bestand/dashboard aan het maken. Momenteel wordt van alles handmatig een rapportage gemaakt. Omdat ik dacht dit kan handiger ben ik gaan knutselen.
      Ik ben erg ver gekomen en tevreden met mijn resultaat.

Nu kan het altijd beter. Het dashboard werkt namelijk voor een hele maand. In de ideale wereld kan ik zelf een datum invullen en het dashboard laat dan alleen de data zien van die datum. Of nog beter 2 datums en dashboard laat de data tussen deze twee datums zien.

Het gaat in het bestand om de datum in cel A2 >

Ik ben benieuwd of dit mogelijk is of dat er andere suggesties zijn.
      Alvast bedankt voor de moeite!

(PS ik heb het bestand dusdanig aangepast zodat geen privé gegeven erin staan..)
      Voorbeeld bestand voor forumhelp.xlsx
    • Door Jasper
      Goedemiddag PC Helpforum,

Voor het werk heb ik vraag gekregen om naar een goede laptop te gaan kijken waar wij als engineers op kunnen werken.
      Tot nu toe maken wij eigenlijk altijd gebruik van HP workstations. Echter is dat vanwege de vele bedrijfsbezoeken niet handig.

Voornamelijk draaien wij 3D modeleer software van Creo ellements Direct moddeling.
      En wat bijbehorende modules.

De Workstations zijn opgebouwd met de volgende onderdelen.

- Intel Core i7-6700 CPU @ 3.4 ghz
      - 16gb werkgeheugen
      - NVIDIA Quadro M2000

Deze pc's werken eigenlijk al te langzaam voor het pakket en zijn dus niet voldoende.

Nou kwam een collega van met met het volgende aanzetten:

https://www.alternate.nl/html/product/1564264?utm_source=GoogleShopping&utm_medium=cpc&utm_campaign=GoogleShopping_Notebook&utm_term=PL6AZNAE&gclid=Cj0KCQiAtf_tBRDtARIsAIbAKe019QNv3uNBHdZta0n_OSUvh3wursBU4oLEvz2U_6iZRaWg-lz7yc4aAiKJEALw_wcB

Het grootste voordeel is hierbij dat we 2 schermen zouden hebben ( 1 voor 3D omgeving en 1 voor database etc) Echter kan je ook kiezen voor een laptop inclusief een los 2de scherm.

Het budget is maximaal 3600 euro per laptop. Echter zou het fijn zijn als we goedkoper uit komen. :D

Ik hoor graag jullie aanbevelingen.

• Door travor
      Beste,

in onderstaande tabel vindt u de gegevens van mijn laptop.

Ik vroeg me af of ik in dit geval 2 schermen kan aansluiten op de mini displayports en terwijl mijn laptop scherm nog gebruiken.
      Eventueel zelf nog een 3e scherm via hdmi aansluiten?
      ik heb dus 1 x hdmi en 2x mini displayport.
      Zijn er eventueel andere mogelijkheden?

Alvast bedankt;

• Door imardvark
      Hoi, Ik ben nu al een tijdje opzoek naar een oplossing voor dit probleem.

Een paar maanden terug merkte ik dat ik mijn Teredo netwerkadapter stuurprogramma miste.
      Veel tips en handleidingen gevolgd, zoals hem toevoegen via "Oude hardware toevoegen" terwijl ik in Apparaatbeheer zit. Alleen is hij daar ook niet te vinden.
      Vaak werd er ook tegen mij gezegd dat ik hem kan aanzetten via commands, alleen dat werkt ook niet.

Heeft iemand hier een oplossing voor? (Ik heb hem terug zetten naar fabrieksinstellingen ook al geprobeerd maar dat werkt ook niet)
    • Door Yori Van Kesteren
      Hallo

Ik heb gister avanond mijn Pc opgestard en wou foto's opzoeken op mijn Externe harde schijf (E-HDD). 
      Ik heb een E-hdd van 3 TB en ik heb pas zo'n 1,5 TB gebruikt. maar nu ik die foto's wou opzoeken kon ik de mappen niet meer in. de mappen waar de foto's instonden zijn onbekende bestanden geworden.
      Ik hoop dat iemand hier raad mee weet want al mijn foto's zijn nu weg. Het rare is dat sommige het wel nog gewoon doen en sommige niet.
      ( Alle onbekende bestanden waren mappen )

alvast bedankt.

In de bijlagen vind je een screenshot van de mappen ( bestanden ) het zijn 2 screens boven elkaar.

Gr Yori v. Kesteren 50 jr

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...