Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik hoop heel erg dat iemand mij kan helpen.

Ik gebruikte altijd Hotmail wat nu Outlook Mail is geworden.

Ik kon bij mijn hotmail altijd vanuit 3 verschillende emailadressen emails versturen en ontvangen.

Echter doet nu mijn zakelijke adres het niet meer op de Outlook Maill. Wanneer ik een mail stuur vanuit dit adres komt hij eerst in de concepten te staan en vervolgens krijg ik een mail van Mail Delivery dat het niet verzonden is.

Kan iemand mij hierbij helpen? Ik hoop heel erg dat ik snel weer vanuit Outlook kan mailen met mijn zakelijke emailadres. 

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes, Laura

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.074
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    Raphael Lanneau
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door KthrineS
      Halle allemaal

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen met dit probleem ... Ik heb het internet al afgezocht en vind gewoon niet wat ik nog kan doen. 
      Gisteren kreeg ik via mijn hotmail-adres plots een e-mail van het Microsoft-accountteam met een beveiligingswaarschuwing. Iemand anders zou mogelijk toegang gehad hebben tot mijn account en nu moest ik mijn identiteit bevestigen met een beveiligingsvraag en mijn wachtwoord wijzigen. In het begin vond ik dat wat vreemd en ben ik gaan googlen of dit wel 'echt' was. Maar ondertussen kreeg ik ook een smsbericht met dezelfde boodschap en een twee e-mail met dezelfde boodschap. Toen ik mij wilde inloggen op mijn e-mailadres moest ik effectief mijn identiteit bevestigen via een verificatiecode die naar mijn gsmnummer verstuurd werd. Dit lukte allemaal en ik gaf de code in, maar hierna lijk ik een 'fout' scherm te krijgen waar gewoon mijn e-mailadres op staat. Het is gewoon een blanco scherm met de lay-out van microsoft en mijn e-mailadres. Ik kan dus niet verder naar het beantwoorden van die vraag of het wijzigen van mijn wachtwoord. Iemand enig idee wat ik kan doen of hoe dit komt?

Na wat googlen heb ik gezien dat ik mijn account kan herstellen, maar ik krijg steeds het bericht dat ze onvoldoende gegevens hebben om mijn identiteit te herstellen. Ik kan via mijn gsm nog in mijn mailapp naar de laatst verstuurde mails en ontvangen kijken, (dit is een vraag die ze stellen) dus ik vraag me af wat ik nog moet invullen om te bewijzen dat het effectief mijn account is?! Ik kan alles nog bekijken in de app, maar ontvang natuurlijk geen e-mails meer.

Alvast bedankt voor de hulp ...
    • Door NicoleJ
      Ik krijg geen emails meer van Outlook, wel van Gmail.
      Alles is begonnen met het instellen van een tweestapsverificatie.
      Ergens zijn er instellingen gewijzigd, maar wat.
      Het in- of uitschakelen van POP en IMAP kan alleen op laptop (daar staat alles ingeschakeld)
      Wat heb ik verkeerd gedaan
      Nicole
    • Door Nico2206
      Hoi iedereen.

Ik wil graag een bestaande op een shirtje laten drukken.
      Deze foto is nu in kleur maar moet eigenlijk in de stijl van potlootschets (ik denk dat het zo heet) worden.

Is er misschien iemand die me kan uitleggen hoe ik dat kan doen in photoshop, of die het misschien voor me kan/wil doen.

Ik zal een afbeelding toevoegen van wat het eind resultaat zou moeten worden.

• Door spike666
      Hallo,

Mijn pc is onlangs gecrasht. De harde schijf werkte totaal niet meer.

Hij werkte met windows 7 en outlook2010.
      In outlook had ik een aantal archiefmappen waarin emails gesorteerd en bewaard werden. Ook de agenda werd ingevuld (en loopt terug tot 2003). 
      Normaal maak je een pst bestand om te exporteren (backup) naar een externe harde schijf.
      Om een of andere reden is de laatste backup niet gemaakt en is de vorige verdwenen van de externe hd.
      Probleem dus.

Na datarecuperatie heb ik een lijst aan bestanden van de gecrashte schijf. 
      Kan ik daarmee iets aanvangen, hoe ga ik te werk, waarnaar ga ik op zoek?

• Door SealWithIt
      Goedenavond,

Ik heb sinds kort een groot probleem met mijn computer, elke keer als ik mijn computer opstart begint mijn monitor vage versies van de bijhorende beelden te laten zien. Het is lastig uit te leggen dus hier heb ik een paar afbeeldingen.

Telkens als deze vakjes op het beeldscherm verschijnen, is er geen motie naast het bewegen van mijn muis, bij sommige gevallen word het beeldscherm zwart en na een aantal keer re-start mijn computer automatisch. 

Ik heb denk ik 2 mogelijke aanleidingen gevonden.

Optie 1: Elke keer als het beeldscherm zwart wordt krijg ik dit bericht: Display Driver has stopped working and has recovered. Display driver NVIDIA Windows Kernel Mode, Version 416.34 stopped responding and has recovered.
      Ik denk dat het mogelijk hier mee te maken kan hebben.

Optie 2: Ik heb een onbetaalde gedownloade versie van Windows 8.1 die misschien niet al te goed functioneert

Ik kan dus maximaal een halve minuut mijn computer bedienen totdat hij re-start. Ik kan wel zonder problemen in de bios dingen veranderen.

Mijn onderdelen zijn:
      amd fx 8350 wraith
      asus 970 pro gaming/aura
      gigabyte geforce gtx 1060

Ik weet voor de rest niet hoe ik dit probleem kan oplossen, daarom hoop ik graag een antwoord terug te krijgen.
      Alvast bedankt.
  • Nieuwe aanmaken...