Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

rafke-pc

app mail windows 10 na paar seconde sluit af

Aanbevolen berichten

hallo als ik mijn e mail wil zien via mijn applicatie mail op mijn pc via windows 10

als ik op clic gaat het app open maar als ik op een maik clic om te lezen dan sluit het app

wa kan er zijn nooit gehaat

dank u

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    1
    45 minuten geleden, rafke-pc zei:

hallo als ik mijn e mail wil zien via mijn applicatie mail op mijn pc via windows 10

als ik op clik gaat het app open maar als ik op een mail clic om te lezen dan sluit het app

wa kan er zijn nooit gehaat

dank u

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Verwacht niet direct een antwoord als u iets aan een “Beheerder” of “Moderator" vraagt. Wij zijn ook maar mensen en zijn niet 24/24 uur en 7/7 dagen online.

Vermijd het bumpen van een post … u komt zeker aan de beurt.

Lees even de Forumregels door.

aangepast door iEscape

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.