Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

deevvb

windows update opschonen

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik zit met een kleine vraag.

Ik wil wat overbodige systeembestanden wissen en ben daar op de schijfopruiming voor windows terecht gekomen.

Nu zie ik hier volgende staan: "windows update opschonen 3,99TB"

Die 3,99 TB vind ik een zeer vreemd getal aangezien mijn C schijf maar 117GB groot is.

Wat ga ik dan verwijderen als ik dit doe, en doe ik hier iets verkeerd mee? Ik wil natuurlijk niet dat de boel om zeep is natuurlijk. :-)

1.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

2 uren geleden, deevvb zei:

Die 3,99 TB vind ik een zeer vreemd getal aangezien mijn C schijf maar 117GB groot is.

Hier klopt iets niet denk ik. Is dat wel een Windows 10 ?

Heb je schijfruimte gebrek?

Ter vergelijking een screenshot van mijn C schijfje (SSD van 120 GB)

PCH 001.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    8

Het is zeker en vast een win 10 alook met een ssd van 120gb als C

wel heb ik onderaan verdergeklikt op "systeembestanden opschonen"

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    8

Sorry vergeten te vermelden!

Ik heb nu ongeveer 8GB ruimte over, maar ik hou gewoon graag alles netjes en opgeruimd

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.