Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Een paar weken geleden had mijn laptop een update en nu is mijn actiecentrum in de taakbalk verdwenen (rechtsonder). 

Bij de instellingen van systeempictogrammen in- of uitschakelen is het vakje voor actiecentrum grijs gekleurd.

Alle andere pictogrammen kunnen worden in- en uitgeschakeld.

Hoe krijg ik het actiecentrum weer aan?

Actiecentrum.PNG

aangepast door Suzan_A
Link naar bericht
Delen op andere sites

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.097
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    PatG
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Gast
      Door Gast
      Ik heb gisteren eenn beveiliging van,
      Microsoft Security Essentials gedownload
      en geinst.
      Weet iemand hier iets van.

• Door Jasper
      Goedemorgen Forumleden, 

Voor mijn fotografie hobby ben ik opzoek naar een Laptop die ik kan gebruiken voor Lightroom en Photoshop. 

Waarvoor heb je een laptop nodig? - Lightroom, Photoshop en uiteraard de standaard (browsen, mailen, Excel, Word, Etc.) Wat is mijn budget? - Ik hoop rond de €1500 te blijven. Indien aan te raden kan het budget omhoog.  Heb ik een voorkeur voor bepaalde merken? - Geen voorkeur voor een bepaald merk. Voor mijn werk gebruik ik een HP. Ik heb geen ervaring met Apple en ben dus huiverig om een macbook aan te schaffen. Indien dit echt veel beter is hoor ik het graag.  Heb ik al die nieuwe functies nodig? - 2 in 1 is niet nodig. Het gaat er om dat de laptop de foto's snel verwerkt/aanpast. Tevens zal er genoeg opslagruimte moeten zijn. En de schermkwaliteit is uiteraard belangrijk om de foto's goed weer te geven.  Welke schermgrootte heb ik in gedachten?  Mijn voorkeur ligt rond de 15 inch. Voor mijn werk heb ik een 17 inch laptop. Deze is vrij groot en vooral ook zwaar. Ik wil de laptop namelijk ook mee kunnen nemen op reis etc.  Heb ik nog randapparatuur nodig? - In de toekomst wil ik een 4K scherm kopen voor thuis. Deze wil ik dan gebruiken als hoofdscherm voor de laptop. Dit scherm moet dan goed geschikt zijn voor fotoweergave. (kleurecht) Heb ik nog overige specifieke wensen? - Omdat de laptop veel mee zal gaan op trips is gewicht belangrijk. De laptop die ik voor het werk gebruik gaat maar maximaal 2 uur mee op zijn accu. Dit zie ik graag langer. Tevens zoek ik een laptop die een aantal jaar mee zal kunnen gaan. Liever nu wat duurder maar meer kwaliteit.  Woon je in België of Nederland en heb je een specifieke (web)shop in gedachten? - Ik woon in Nederland.   
      Ik hoor graag van jullie 
    • Door clovis
      beste,

gisteren bekeek ik een filmpje op youtube en mijn pc maakte nogal lawaai... heb hem afgelegd...het was echt bangelijk.
      ik DENK ( met de nadruk op denk..omdat ik er weinig van ken) dat mijn ram geheugen niet correct is...mijn pc schijf heb ik in 2 gedeeld...alsook is mijn ram gedeeld in 2 ( denk ik hé)...op mijn c schijf staat mijn besturingsysteem
      en op E staat muziekbestanden,foto's ( wallpapers) en films...weten jullie raad aub?
      beste groeten clovis.
    • Door yopato
      De harde schijf van mijn PC met Windows 10 Pro, waarin een week geleden ca. 100 GB vrije ruimte was, is langzaam maar zeker verdwenen, zonder dat ik allerlei apps geInstalleerd heb of grote bestanden heb neergezet.
      Ik heb vrijwel alles waarvan ik wist dat het weg kon verwijderd of naar een externe schijf overgehaald, maar de vrije ruimte verdwijnt opnieuw.
      Zodoende lukt "de PC opnieuw instellen" niet, omdat daarvoor ca. 5 GB nodig is.
      Een scan met mijn virusscanner (de gratis versie van Avira) heeft geen malware gevonden en via https://veiliginternetten.nl/themes/situatie/ik-wil-mijn-bedrijfscomputer-beschermen-tegen-een-/
      eenmalig een scan uitvoeren met de F-Secure Online Scanner ook niet.
      Ook heb ik defragmenteren uitgevoerd, heeft 2 uur gedraaid maar daarna was er nog steeds 0 bytes beschikbare ruimte, volgens de Verkenner.
      Verder viel me op dat als ik met de Verkenner de Eigenschappen opvraag van de map C:\Windows, de "Grootte" ca. 100 GB is, maar de "Grootte op schijf" slechts ca. 50 GB is.

Mijn vraag is: Hoe zou ik de vrije ruimte die er was weer terug kunnen krijgen?
    • Door clovis
      ik verschoot nogal pas..ik weet niet echt hoe het kwam,maar plots checkte ik mij netwerk en lag er wifi aan !!!!
      blijkbaar zit iemand dan op mijn pc,zonder dat ik het weet?
      mijn pc is een desktop en heeft lan-verbinding..
      hoe kan ik dit verwijderen ? ben er echt niet goed van....

grts clovis !!!!

• Nieuwe aanmaken...