Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten


Djibbie,

Dit probleem heb ik zelf ook al meegemaakt met aan Acer smartphone,

Probeer dit eens:

1. MAAK EEN BACKUP VAN JE GEGEVENS hier kan je lezen hoe je dat doet: https://support.apple.com/en-afri/HT203977. GELIEVE JE E-MAILADRES EN WACHTWOORD TE ONTHOUDEN!! 

2. 

  • Ga naar ‘Instellingen’;
  • Ga naar ‘Algemeen’;
  • Ga naar ‘Stel opnieuw in' en klik op wis alle gegevens en instellingen. ZIE BIJLAGE!!

Start je iPad opnieuw op en tadaa! Om je gegevens terug te krijgen, doe het volgende: 

https://support.apple.com/en-us/HT204184

 

Ik hoop dat ik jou heb kunnen helpen!!

Groetjes Jonas!!!

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...