Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

karel

PC Helpforum - website info

Aanbevolen berichten

Beste bezoekers

Wens je op de hoogte te blijven van de laatste vernieuwingen aan onze website? Abonneer je dan op dit onderwerp.

Klik rechtsboven op de Volgen knop.  volgen.png

We verbeteren onze website regelmatig of voegen nieuwe functies toe...

Hier posten we alle info !

aangepast door karel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    709

PC Helpforum is zonet geupgrade naar een nieuwe versie 4.4.x

Deze brengt een deel nieuwe functionaliteiten en technische wijzigingen met zich mee.

Eventuele problemen kunnen hier gemeld worden :-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    709

Momenteel testen we op PC Helpforum een nieuwe rechterkolom die extra info toont voor nieuwe leden.

Deze geeft info weer:

- Hoe je kan registreren op PC Helpforum.

- Hoe je een vraagt stelt op PC Helpforum.

- Hoe vind ik mijn geplaatste berichten terug.

Daarnaast testen we eveneens nieuwe advertentielocaties uit op basis van MachineLearning (AI).

Deze advertenties verplaatsen zich dus per bezoekers/sessie om zo een ideale mix te vinden tussen gebruikerservaring (UX) en opbrengsten, welke PC Helpforum gebruikt om de kosten voor software, server, ontwikkelingen te dekken.

Deze optimalisatie op basis van AI vraagt wat tijd om de site en bezoekers te leren kennen, dus we appreciëren graag uw geduld.

Tevens appreciëren we ook als u pc-helpforum.be whitelist in uw Ad-Blocker, wat bijdraagt tot uw steun!

Bedankt

PC Helpforum

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

1 uur terug, karel zei:

Momenteel testen we op PC Helpforum een nieuwe rechterkolom die extra info toont voor nieuwe leden.

Die nieuwe rechterkolom kan zeker nuttig zijn voor nieuwe leden. Op een grote monitor is hij ook niet hinderlijk.

Ik zag die nieuwe rechterkolom gisteravond voor het eerst op mijn iPad. Die kolom staat op iedere pagina en op een iPad (ik heb een 9,7 inch iPad Air 2) neemt die rechterkolom ongeveer een derde van de ruimte in. Dat is veel, vooral omdat die kolom op iedere pagina van de website staat. Het betekent dat er minder ruimte overblijft voor de vragen en reacties, waardoor je in langere topics erg veel moet scrollen om alles te lezen.

Zelf heb ik geen smartphone, maar ik vraag me of of er op een smartphone naast die rechterkolom nog wel genoeg ruimte overblijft voor de vragen en reacties.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    709
    1 minuut geleden, porrelaar zei:

Die nieuwe rechterkolom kan zeker nuttig zijn voor nieuwe leden. Op een grote monitor is hij ook niet hinderlijk.

Ik zag die nieuwe rechterkolom gisteravond voor het eerst op mijn iPad. Die kolom staat op iedere pagina en op een iPad (ik heb een 9,7 inch iPad Air 2) neemt die rechterkolom ongeveer een derde van de ruimte in. Dat is veel, vooral omdat die kolom op iedere pagina van de website staat. Het betekent dat er minder ruimte overblijft voor de vragen en reacties, waardoor je in langere topics erg veel moet scrollen om alles te lezen.

Zelf heb ik geen smartphone, maar ik vraag me of of er op een smartphone naast die rechterkolom nog wel genoeg ruimte overblijft voor de vragen en reacties.

Bedankt voor je feedback Porrelaar, ik bekijk nog even of ik mogelijkheden heb ivm de breedte verhoudingen.

Op smartphone verschuift de balk naar onderen zodat de leesbaarheid niet in gedrang komt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Op 14/6/2019 om 12:48, porrelaar zei:

op een iPad (ik heb een 9,7 inch iPad Air 2) neemt die rechterkolom ongeveer een derde van de ruimte in. Dat is veel,

Ook op een laptop van 13 inch en/of 15 inch neemt de Sidebar ⅓ van het scherm breedte.

2051894739_Screenshot2019-06-16at14_39_53.thumb.jpg.c741dab808d16999ccf6eed420d5548c.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Kan - volgens Kape - het gevolg zijn van Karel die enkele problemen aan het forum aan het proberen op te lossen is ..

Vanmorgen raakte ik even niet op het forum - met zo'n origin error - en nam toen contact op met Kape.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    709

Klopt, ik heb nog bezig om de Origin foutmeldingen op te lossen.

Het duurt helaas iets langs dan ik verwacht had.

Sorry voor het ongemak alvast

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
    Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.