Ga naar inhoud

installeren software en updates lukken niet


Aanbevolen berichten

beste,

 

ik weet niet wat er aan de hand is maar verschillende zaken openen niet meer.

het is begonnen nadat mijn vrouw mij melde dat word niet meer wou openen.

ik heb dit dan bekeken en verschillende zaken geprobeerd maar ik merkte dan op dat het niet enkel dit is waar er problemen mee zijn.

 

dit zijn de zaken die ik tot nu toe ondervind 

  • word en excel blijven in hun startscherm hangen
  • het lijkt mij niet om de epsonsoftware te installeren,de statusbar geraakt niet verder dan 2/3
  • in instellingen werken alle tabbladen met uitzondering van onderdeel apparaten,geen reactie en verdwijnt dan.
  • verwijderen of herstellen van office lukt niet via programmas,blijft ook hangen na meer dan 8uren
  • de laatste windowsupdate is van 27/11 en blijft lang zoeken (heeft daar eens een foutmelding gegeven een 800.... code) 

 

toshiba satellite pro windows 7 met update naar 10 aangekocht in mei 2016

 

ik denk dat het begonnen is korte tijd na instal van office 365 voor bedrijven

 

alvast bedankt voor enige tips

Link naar bericht
Delen op andere sites

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Printers en apparaten zijn "randapparatuur". Vermoedelijk is hier een en ander fout gelopen bij een installatie waardoor dit onderdeel nu "in de soep" draait.   Probeer eens of het op v

Geplaatste afbeeldingen

Download icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows hebt.

 

 

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

 

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

Bekijk ook de volgende video:

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

 

Download zoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
{2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49};c
{31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA};c
{789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA};c
CHRdefaults;
firefoxlook;
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
     
  • Do a Quick Scan
  • Reset Chrome
  • Auto Clean
     
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar bericht
Delen op andere sites

Download AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad (verwijder eerst eventuele aanwezige oudere versies van deze tool op je PC, zodat je nu de meest recente database van AdwCleaner kan gebruiken).

Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

 

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan (Engelse versie) of Scannen (Nederlandstalige versie)
  • Mocht u gevonden items willen behouden, verwijder deze dan nu uit het lijstje.
  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie) of Verwijderen (Nederlandstalige versie)
  • Klik bij popup-scherm "AdwCleaner Herstart" op OK

 

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal onmiddellijk een logfile van AdwCleaner.

Anders is het logfile hier terug te vinden C:\AdwCleaner\....

 

Logbestand plaatsen

  • Voeg de logbestandjes met de naam AdwCleaner[s*].txt en AdwCleaner[C*].txt uit de map C:\AdwCleaner\... als bijlagen toe aan het volgende bericht. (*) staat voor een getal. Staan er meerdere, kies dan dit met het hoogste getal.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
     

Meer informatie vind je in de handleiding.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zal ik pas deze avond kunnen uittesten en laat ik u zeker iets weten.

maar ben ik niet beter om eerst office en epson te verwijderen en te herinstalleren omdat de installaties mislukt waren "volgens de vooruitgangsbalk"

in start menu staan de icoontje wel zichtbaar van beide programma's

 

Alvast bedankt

Link naar bericht
Delen op andere sites

  • Welkom op PC Helpforum

  • Leden statistieken

    • Aantal leden
      40.097
    • Meeste online
      1.765

    Nieuwste lid
    PatG
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

    • Door dreivilo47
      Ik dacht dat alle stuurprogramma's (drivers) up-to-date zijn als de laatste Windows Updates bijgewerkt worden.  Blijkbaar niet als ik ScanCircle uitvoer op m'n laptop.  Dan zijn er van 20 stuurprogramma's een nieuwere versie beschikbaar.
       
      Via Apparaatbeheer (devmgmt.msc) kan je manueel een stuurprogramma bijwerken.  Dit is arbeidsintensief als je er enkele moet doen.
      Er is een snellere manier om dit te doen, nl. een driver updater tool.  Maar welke gratis tool is nu de beste?: Snappy Driver Installer, Driver Booster, DriverPack Solution, ...?
       
      Of is er nog een andere manier in Windows 10 buiten Apparaatbeheer?
    • Door Emma Boschmans
      Wanneer ik in onderstaand document in een invulvak tekst wil typen lukt dit.
      Wil ik echter een titel wijzigen of de layout aanpassen krijg ik steeds de melding: 'u kunt deze wijziging niet aanbrengen omdat de selectie is vergrendeld'.
      Ik had het document echter graag aangepast aan mijn persoonlijke voorkeuren. Is er een manier om deze vergrendeling uit te schakelen? 
       
       

    • Door Roybinhoed
      Goedemiddag,
       
      Sinds afgelopen maandag speel ik mijn games (rainbow six siege, fortnite en World of Tanks) met een veel lagere fps. Eerst dacht ik dat mijn laptop (acer aspire vx5-591g nitro) door een Windows update overal mijn intel grafische kaart op in had gesteld, maar na wat controles bleek dit niet het geval. ik heb de drivers van mijn grafische kaart opnieuw geïnstalleerd. heeft niet geholpen. Vervolgens opnieuw geïnstalleerd maar dan via een schone installatie, weer niks. ik heb mijn laptop terug gezet naar fabrieksinstelling en er vervolgens een game weer op geprobeerd te runnen. nog steeds 20 fps ipv 60 fps. Ook nog even gekeken in de Nvidia configuratie scherm maar daar was ook niks raars. Ik heb het gevoel dat mijn laptop de intel grafische kaart pakt maar dat kan ik nergens terug vinden. 
       
      Ik heb het gevoel alsof ik iets doms over het hoofd zie maar ik kan mij niks meer bedenken.
       
      Heeft één van jullie misschien een idee?
    • Door Patjera
      Ik heb een Samsung laptop die geüpdatet is naar Windows 10. ( model NP550P7C-SO2BE) Vroeger stond er Windows 7 op.  Tot de vorige grote update is het altijd goed gelukt om te updaten.  Toen de laatste nieuwe versie in april uitkwam heb ik niet gewacht tot hij aangeboden werd, maar wou hem binnenhalen via Windows 10update assistent.  Na herhaalde pogingen mislukte dit telkens en besloot dan toch nog maar wat te wachten.  Intussen zijn we enkele maanden verder.  Omdat hij nog steeds niet werd aangeboden via Windows update besloot ik het nog maar eens te proberen.  ook deze keer lukte het niet. Verschillende forums geraadpleegd en probeerde uiteindelijk opnieuw met mediacreation tool 1803. Ik heb dit op beide manieren geprobeerd (direct on line en via een gedownload isofile) maar nog steeds geen succes.  wel ging de update verder dan tevoren met de windows10 update assistent. Bij deze startte de computer opnieuw op na 30 %, maar bleef dan steken.(een draaiend rondje dat stopte met draaien) Bij het mediacreationtool ging het tot 100 %, maar bleef het na heropstart eveneens steken en de computer herstelde zich ook hier tot de toestand voor de installatie. Na de heropstart kwam er een scherm dat aangaf dat er een probleem is in de first bootfase.  Iemand een idee hoe ik het moet oplossen om die nieuwe versie er op te krijgen...of wacht ik beter gewoon tot er weer een andere versie uitkomt en zie wat die doet.  Ik krijg voor mijn build 1709 nog wel steeds update"s die ik wel kan installeren.

    • Door Ldnys
      Ik heb gisterenavond onnadenkend een update aanvaard. Deze morgen was mijn laptop nog steeds niet klaar met die update. Uiteindelijk moest ik een toetsenbordindeling kiezen en daarna een optie waarbij "doorgaan naar Windows rollback" werd aangeraden. Alleen blokkeert het dan precies en keer ik weer terug naar de toetsenbordkeuze.
      Ik koos al eens een andere toetsenbordinst maar dat veranderde niets. Ik koos ook al eens voor "ander besturingssysteem" en dan voor "Windows 10 op volume 3" en dan kom ik op mijn loginscherm. Als ik dan mijn wachtwoord geef, krijg ik eerst een foutmelding (zie hieronder) en dan kom ik op een bijna zwart bureaublad waar ik nergens op kan klikken. Ik kan wel ctr-alt-Del doen maar daar ben ik niet veel mee zeker?
      wie kan mij helpen?!
      ik wil gewoon terug aan mijn documenten voor mijn werk kunnen!
      alvast bedankt voor de tips!
       

      (plaatjes gedraaid - Passer)
       
       
×
×
  • Nieuwe aanmaken...