Ga naar inhoud

Oude netwerkkaart


Jensens

Aanbevolen berichten

Ik ben aan het proberen een oude computer die ik heb gekregen weer een beetje nieuw leven in te blazen maar het is zeer moeilijk, ik hen een oude netwerkkaart gevonden maar ik kan hem niet geberuiken om dat mij Bios dan niet toelaat ofzo 'zie foutmelding foto' maar ik heb geen idee wat ik hiermee moet doen. Kan iemand mij helpen aub

 

Groeten, Jens Vervaele

tmp_21043-IMG_20161218_133455-1514355488.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het eerste probleem gevonden. Nu moet ik nog de drivers installeren weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Er zijn geen usb poorten aanwezig "ik heb wel een paar usb poorten maar daarvoor heb ik ook drivers nodig dus dat is nie mogelijk" ik heb wel nog cd en floppy disks maar als ik de drivers op een cd zet in een zip file vind hij die niet hij denkt gewoon dat de cd rom leeg is. Het is wel windows 98 en ik heb ooit een popup gekregen met 2 opties om het op de cdrom te zetten. ik denk dat ik de verkeerd heb gekozen weet iemand hoe ik dit nog kan veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het uitgepakt en opnieuw op de cd gezet. Maar hij vind nog steeds niet. Maar hij vind nog altijd niets zelf het bestand zelf vind hij is niet dus het is niet gewoon van niet kunnen installeren maat hij vind het bestand ook gewoon een niet hij denk dat het gewoon een lege cd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.