Ga naar inhoud

geen internetverbinding na herinstallatie windows 7


idoru

Aanbevolen berichten

Hoihoi,

 

Ik zit met het volgende probleem. Ik krijg geen internetverbinding meer na mijn herinstallatie van windows 7 prof. sp 1. Ook kom ik niet uit de Veilige Modus meer (mogelijk zijn het 2 problemen dus).

 

Deze herinstallatie deed ik omdat ik was beland in een "BOOTMGR  = missing" toestand (na een lange zoektocht naar het probleem achter "geen automatische updates" meer).

 

Nu vraag ik me af.. of het "geen verbinding met internet meer krijgen" toevallig heeft te maken met een driver die ik nog moet installeren?

Ik zie dus bij APPARAATBEHEER 3 uitroeptekens staan onder 'overige apparaten';

- Onbekend apparaat (!)

- Onbekend apparaat (!)

- PCI Simple Communications-controller (!)

 

Ben benieuwd of dit al wat zegt......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Download deze Intel Chipset Installation Utility en deze  Intel Management Engine Components Driver  

 

Installeer eerst de Installation Utility en daarna de Driver.

Herstart je computer.

Klik met de rechter muisknop op Deze computer en kies Beheren.

Klik op Apparaatbeheer.

  • Vergroot het venster zodat alle informatie goed zichtbaar is.

  • Maak er met het knipprogramma een afbeelding van, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen.

Vervolledig me het model nummer van je HP probook 4520s ook want er bestaan heel wat versies van. bv (XX745EA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op sticker/plaatje van Lap:

- 00186-074-983-274

- 584048-001

- Product: WT289EA*ABH  (dat sterretje kan ik zelfs met vergrootglas niet lezen en lijkt zelfs niet op een cijfer/letter)

- Serial: 2CE0421L3L

--------------------------------

Op lap zelf;

- RT3090BC4

- DA105282

- Model nr: D40

 

Op lap zelf staan nog wel meer nummers... maar ik wacht even af of ie hier al bijstaat. Best een gedoe met dat vergrootglas ;p

 

aangepast door idoru
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.