Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Dat klinkt maar voorzichtig positief :(

Schakel eerst de Antivirussoftware uit voordat je zoek.exe download of uitvoert.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk de werking van Zoek.exe nadelig beïnvloeden. 
(hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

en download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad.
klik hier voor meer informatie over hoe zoek.exe te gebruiken)

• Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner  melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kan je dat negeren, het is namelijk een onterechte waarschuwing.

• Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze Computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
    emptyfolderscheck;delete
    torpigcheck;  
    services-list;  
    autoclean; 
    iedefaults; 

• Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht  als bijlage.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Download Delfix by Xplode naar het bureaublad.

Indien de link naar Delfix niet werkt, probeer het dan met deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

• Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Met Delfix worden alle gebruikte tools verwijderd van de PC.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.130
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    Vincent Steenhuis
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door rco
      Hallo,

Iemand een idee of er een universeel docking bestaat die zowel op een Dell als op een HP aangesloten kan worden? 

Ik heb nu een simpele Dell E-port replicator staan die ik gebruik voor mijn Dell Latitude E5570 waar twee schermen op aangesloten zijn. 
      Ik heb eveneens een HP Probook 650. 
      Om de schermen, toetsenbord enz,.. te kunnen gebruiken op de HP zou ik dus een HP docking moeten bijplaatsen. 
      Niet echt handig dus. 
      Ik ben dus op zoek naar een universeel docking die beide (niet tegelijkertijd natuurlijk) kan aansluiten. 
      Ik had reeds via een leverancier twee alternatieven doorgekregen, maar bij deze moest je de laptop opstarten om vervolgens het beeldscherm te gaan uitbreiden. 
      Eveneens niet echt handig. 
      Te meer dat het scherm van de laptop dan zelf ook moet blijven open staan. Dat geeft dan weer resolutieproblemen. 

Iemand een goed alternatief? 

• Door Severin
      Heb enige tijd geleden een HP Envy5640 printer gekocht  en deze heeft prima gewerkt tot gisteren. Plotseling kan ik van mijn pc niet meer printen via de kabel.
      Via wifi vanaf mijn mobiel en Ipad gaat het nog prima.
      Er staat nu plotseling een map op mijn desktop (Benodigdheden kopen voor HP) en deze kan ik niet verwijderen. zie bijlage.
      Heb alles van HP verwijderd en gedeinstallerd en geprobeerd de printer opnieuw te installeren maar dat lukt ook niet meer. 
      Ik ben zelf adiministrator van deze pc.
      Graag advies.

• Door Rida Boadou
      hallo iedereen mijn laptop valt de heeijoroirtjiopruyu5ririyrtihhjirtjhjirhjtjtihijtr ik heb EIGENLIJK HELEMAAL GEEN ZIN OM DIT TE SCHRIJVEN DUSSSSSS DEUSES ChA:LALLAS TALLA BISMILLAH DOEIDOEI HAHA LOL maarr eh dus en ga ik verder GRAPJE PRANKKKKK
    • Door Gurhan Gucluer
      Hoi, als ik mijn HP Laptop wil resetten krijg ik dat 'ie eerst gaat voorbereiden, maar dan krijg ik: er is een probleem opgetreden met het opnieuw instellen van uw pc, er zijn geen wijzigingen toegebracht. ) Help!
    • Door drlano
      Hallo,

Als ik een pdf-bestand (acrobat reader) wil uitprinten krijg ik de melding 'U moet een printer installeren om afdrukgerelateerde taken uit te kunnen voeren, zoals pagina's instellen of document afdrukken'. Het printen lukt dus niet. Wat ik al geprobeerd heb, is zowel acrobat reader als HP printer stuurprogramma eerst verwijderen en daarna opnieuw installeren. 

Wie kan mij helpen?

Drlano
  • Nieuwe aanmaken...