Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Aanbevolen berichten

• Topicstarter
  •    0

Hoi Abbs,

Ik dacht dat het geen kwaad kon google als browser te installeren! Verder doe ik niets

met de pc, heb daar totaal ook niet bij stil gestaan dat het invloed kon hebben.

Zeker onderneem ik tussentijds geen stappen !

Of het probleem is opgelost....dat weet ik nog niet? En heb zeker je hulp nodig.

Gr Nelski

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

Hoi Abbs

Gelukkig zijn er geen aanvallen meer! Al is de pc stukken trager als voorheen.

Hopelijk is het probleem mu opgelost, ik ga aan de slag met de pc en zal het morgen of overmorgen definitief aan je melden.

Vooralsnog hartelijk bedankt voor de geboden hulp.

Groet Nelski

aangepast door nelski

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Hallo,

Ik zie geen rare dingen meer je zou Ccleaner kunnen gebruiken;

Download 51a72c6334c99-ccleaner16.pngCCleaner naar het bureaublad.

Installeer CCleaner en start CCleaner op.

• Klik in de linker kolom op Cleaner.
    • Klik achtereenvolgens op Analyseren en Schoonmaken.
    • Klik vervolgens in de linker kolom op Register en klik op Scan naar problemen.
    • Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK.
    • Dan krijg je de vraag om een back-up te maken, klik op JA. en kies dan Herstel alle geselecteerde fouten.
    • Sluit hierna CCleaner af.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.