Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

rockz0r

Microsoft Setup Bootstrapper werkt niet meer

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

Vandaag  wilde ik mijn Microsoft Office updaten van 2013 naar 2016. Bij het einde van de installatie kreeg ik deze melding: "Microsoft Setup Bootstrapper has stopped working" (Microsoft Setup Bootstrapper werkt niet meer). 

De volgende (mogelijke) oplossingen heb ik geprobeert:

-Microsoft Office 2013 compleet verwijderen (https://support.office.com/nl-nl/article/Office-2016-Office-2013-of-Office-365-van-een-pc-verwijderen-9dd49b83-264a-477a-8fcc-2fdf5dbf61d8?ui=nl-NL&rs=nl-NL&ad=NL)

-Registery keys verwijderen (http://www.thewindowsclub.com/microsoft-setup-bootstrapper-stopped-working-installing-office-2013

-Schone start (Clean Boot) (https://support.microsoft.com/nl-nl/help/929135/how-to-perform-a-clean-boot-in-windows)

-Een nieuwe gebruiker toevoegen om daarop Office te installeren maar probleem blijft zich voordoen.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Bij voorbaat dank!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      39.575
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    shirkesk
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door Emma Boschmans
      Wanneer ik in onderstaand document in een invulvak tekst wil typen lukt dit.
      Wil ik echter een titel wijzigen of de layout aanpassen krijg ik steeds de melding: 'u kunt deze wijziging niet aanbrengen omdat de selectie is vergrendeld'.
      Ik had het document echter graag aangepast aan mijn persoonlijke voorkeuren. Is er een manier om deze vergrendeling uit te schakelen? 

• Door Mike9090
      Er is sinds kort een nieuw programma van microsoft office wat microsoft teams heet. Ik wist niet wat het was maar het blijkt een sneller alternatief voor emails schrijven of gewoon contact in het algemeen. Ik vind emails schrijven met de email app of met microsoft teams niet fijn en ik kan de ruimte goed gebruiken maar elke keer als ik mijn pc opstart als hij uit staat download hij teams opnieuw. 
    • Door ricje20
      Heya,

Sinds ongeveer 2 dagen krijg ik elke keer als ik mijn pc opstart, en af en toe random tussendoor de volgende error popup
      (picture 1)

Ik zie dat het ergens in het programma Action! zit maar ik zou niet weten waarom.. het programma lijkt gewoon normaal te werken. (het is een screen recording programma). Ik wil het liever niet opnieuw installeren omdat ik dan weer allemaal instellingen kwijt ben.
      ik heb al een beetje gegoogled en ergens een repair van een programma geprobeerd maar dat heeft het niet opgelost.

Groetjes,

Ricje20 (Taurusfire)

• Door fj.vanlochem
      Ik gebruik al jaren office 2010. Nu heb ik een versie van office 2016 getracht naast 2010 te installeren. Dit ging niet goed. Ik heb toen 2016 weer proberen te uninstallen, wat ook niet helemaal vlekkeloos verliep.
      Ik wil dus mijn oude vertrouwde 2010 weer installeren maar krijg dan de melding dat er een verouderde Groove- of Microsoft Grooveserver op mijn pc is geïnstalleerd welke ik moet verwijderen alvorens ik Microsoft SharePoint Workspace kan en moet installeren.

Kan iemand mij uit den brand helpen want ik heb er weer eens een puinhoop van gemaakt?

Floris
    • Door vokens
      beste,

ik weet niet wat er aan de hand is maar verschillende zaken openen niet meer.
      het is begonnen nadat mijn vrouw mij melde dat word niet meer wou openen.
      ik heb dit dan bekeken en verschillende zaken geprobeerd maar ik merkte dan op dat het niet enkel dit is waar er problemen mee zijn.

dit zijn de zaken die ik tot nu toe ondervind 
      word en excel blijven in hun startscherm hangen het lijkt mij niet om de epsonsoftware te installeren,de statusbar geraakt niet verder dan 2/3 in instellingen werken alle tabbladen met uitzondering van onderdeel apparaten,geen reactie en verdwijnt dan. verwijderen of herstellen van office lukt niet via programmas,blijft ook hangen na meer dan 8uren de laatste windowsupdate is van 27/11 en blijft lang zoeken (heeft daar eens een foutmelding gegeven een 800.... code)   
      toshiba satellite pro windows 7 met update naar 10 aangekocht in mei 2016

ik denk dat het begonnen is korte tijd na instal van office 365 voor bedrijven

alvast bedankt voor enige tips
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...