Ga naar inhoud

Browsers sluiten/lopen vast...?


Aanbevolen berichten

ok , maar die stappen heb ik gevolgd en bij een van ze kwam ik niet bij een van de pop ups , maar liet je zien wat er gebeurde.Schermafbeelding 2017-11-01 om 21.44.55.jpg

na back up gegevensbestanden gedaan te hebben bleef die op niet aanklikken zoals verwacht de onderstaande gedaan maar geen mogelijkheid tot volledig wissen en daarvan een knipsel gestuurd wat er te zien is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom val je steeds in herhaling?

Je ben al een stap verder, dan plaats je weer een afbeelding van de vorige stap . . . . 

 

Dat afbeelding in jouw vorig bericht dat is jouw afbeelding, dat heb ik verduidelijk waarop je moet op KLIKKEN.

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heb je uitgevoerd???

 

Onderstaande:

 

 

OF

deze:

 

 

 

Op 2-11-2017 om 12:32, fonzie53 zei:

microsoft  heeft de instellingen veranderd en zegt ook ik kan de back-up ook achterwegen laten als ik ook op een externe schijf op sla

Aan bovenstaande reactie kan ik weinig mee, maak dan ook een afbeelding van schijf (I).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Microsoft heeft de instellingen bekeken en kwam er eigenlijk ook niet veel mee verder....daar alles op de juiste plaats zit en ook goed zou moeten werken. De instellingen voor het doen van een back-up(wat hun inziens niet hoeft als je de bestanden extern opslaat)  zijn gewijzigd naar bijvoorbeeld 1 keer in de maand en volgens mij de recente behouden of zo. De melding krijg ik niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.