Ga naar inhoud

Browsers sluiten/lopen vast...?


Aanbevolen berichten

23 uren geleden, fonzie53 zei:

Het enige wat ik plots bespeur is bij het schrijven dat de letters weleens aan elkaar plakken en dan ook bij het enteren dat soms de tekst 2 keer verstuurd wordt.

Dat zou wel eens aan het toetsenbord kunnen liggen.

Kan je een ander toetsenbord aansluiten en dan kijken of het nog gebeurt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

blijft ook wel eens hangen met een ander toetsen bord en zag ook dat het op sommige sites ven kan blijven hangen of ik moet de browser een paar keer sluiten verder werkt alles best ok. DE vorige keer was dit ook het gevall en ik weet niet meer hoe of wat je mij liet doen toen lukte zoek.exe  en daarna wat gedaan en geen last meer gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het vorige topic nog eens doorgenomen maar niets gevonden wat zou kunen helpen met het probleem van de letters die aan elkaar plakken.

 

Kan je nog eens een speccy logje plaatsen?

Start Speccy en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://speccy.piriform.com/results/PHeRWPx6c6eMgMAEjtRS6nk

 

Ik begrijp dat je het niet terug vind maar de vorig keer ging het zo dat ik toch maar eens moest proberen een zoek,exe te draaien(ondanks dat de pc oud is) en die lukte toen ook nadat we eerst verschillende logjes gedaan hadden en na de zoek.exe vond je volgens mij toch nog wat en toen hield het op met plots kleven van letters en dubbel bericht sturen enzovoorts was niet duidelijk, maar je gaf aan dat het wellicht kon helpen en het had geholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na het plaatsen van het zoek.exe logje(waarvan ik later zag dat het niet gevraagd was, maar een zoek.exe gedraaid ...dacht dat het gevraagd was) moest ik Data total security bijwerken middels een programma update . Dit aangeklikt, maar na het afsluiten van het programma zodat de update geïnstalleerd kon worden gaf het aan dat er een fout opgetreden is en dat de pc herstart moest worden. Dit gedaan, maar het programma bijwerken lukt niet er wordt aangegeven dat er geen internet verbinding is en de antivirus module niet gevonden wordt. Gek genoeg heb ik wel internet verbinding want ik kan Edge openen en zo. Goed Windows Defender die periodiek draait volledig ingeschakeld nu om Gdata te verwijderen en opnieuw te installeren. Dit wil ik doorgeven zodat duidelijk is waarom er een verandering kan worden aangegeven indien ik nog een logje moet plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.