Door
JDAV,
in Archief Internet & Netwerk
-
Welkom op PC Helpforum
-
Leden statistieken
-
Gerelateerde inhoud
-
Door jupi
Hallo,
kennen jullie een manier op een NAS server youtube filmpjes te bekijken zonder die filmpjes te downloaden?
Dus eigenlijk gewoon aan de hand van de url ofzo.
Video die op de server staat streamen lukt perfect, maar graag zou ik dit kunnen zonder het eerst te downloaden.
Kan dit vanop een NAS server?
Dank bij voorbaat!
-
Door vaes
In Chrome blijven ganse reeksen logos (icoontjes) van mijn recent bezochte paginas in een balk bovenaan staan. Voorbeeld in bijlage. Hoe kan ik die weg krijgen ?
Vaes
-
Door Piet2398
Hallo
Ik heb sinds kort een probleem met google chrome. Elke keer wanneer ik google chrome afsluit en ik deze opnieuw opstart opent deze mijn laatst gesloten pagina's. Wanneer ik echter bij instelling kijk, staat er bij: "Bij opstarten" de optie "De pagina 'nieuw tabblad' openen" geselecteerd dus daarom vraag ik mij af waarom chrome toch mijn laatst gesloten pagina's opent.
Alvast bedankt!
-
Door desy
Beste, Ik wil graag muziek van you tube converteren naar een mijn laptop. Zodat ik het van mijn laptop op mijn Android tel. kan zetten en daar beluisteren.
Welk programma is daarvoor het meest geschikt??
Dank
-
Door embroiderit
Ik heb een 'mooie' computer met een goed scherm waar ik af en toe films op bekijk, maar het surfen gaat zo eindeloos traag. Het duurt soms bijna een halve minuut eer hij bv. mijn hotmail account geopend heeft.
Waar kan dit aan liggen?
Ik surf via wifi maar heb met mijn laptop geen enkel probleem.
-

OVER ONS
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!
Aanbevolen berichten