Ga naar inhoud

verkenner zeer traag bij verplaatsen/copieren foto's


mercury2001

Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

hallo, heb gisteravond nog wat verder gewerkt, en zopas een filmpje gemaakt van het geuren, let goed op de 2 verschillende kolommen wanneer ik de foto 's of de foto wil openen, ik krijg een totaal ander menu, ook als ik de volgorde omdraai, dus eerst 1 foto proberen te openen, pas daarna een groep foto's.

 

bandicam 2017-03-11 08-36-43-664.avi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dat normaal is want bij mij is het ook zo dat de menu van rechtsklik verschilt bij een groep afbeeldingen tegenover een enkele afbeelding.

 

Hoe kopieer of verplaats jij de bestanden?

Door ze te slepen naar hun bestemming of door de opties naar map kopieren / naar map verplaatsen uit het rechtsklik menu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens een schijfopruiming met CCleaner.

 

Start CCleaner op.

 

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”.

Kijk nu bij Windows - windows verkenner en vink miniaturencache (of thumbnail cache) aan

Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

 

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

 

alles op een rijtje:

 

- zelfde probleem met Norton uitgeschakeld

- zelfde probleem in veilige modus

- in bijlage 2 bestanden van de processen tijdens het openen van afbeeldingen, het 2de filmpje geeft de processor weer,

 

Het eigenaardige is dat na een paar keren geprobeerd te hebben die foto bestanden te openen, het plots heel vlug gaat, zoals ik gewoon was; als ik de pc dan weer opstart is het weer wachten totdat die bestanden geopend zijn

 

hopelijk kunnen jullie hiermee iets doen

13-03-2017 10-53-50.mp4

13-03-2017 11-00-35.mp4

Link naar reactie
Delen op andere sites

De belasting van de processor en het geheugen is niet abnormaal.

Enige wat ik nog kan bedenken is dat het kopieerproces zelf niet 100% goed werkt maar ik zou niet weten waarom dat zo is of hoe het op te lossen.

 

In het eerste filmpje toon je da tab processen in het taakbeheer.

Klik eens op de hoofding van de kolom CPU tot de processen die cpu verbruiken bovenaan staan.

Doe dan een kopieer actie en kijk welk proces er dan het meeste cpu verbruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.