Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Aanbevolen berichten

Hallo , ik heb mijn pc onlangs naar fabrieksinstellingen gewijzigd en sindsdien is mijn download snelheid zeer laag. Ik probeer games op Steam te downloaden en dat gaat aan 1Mb/s.

Mijn lan driver is up-to-date dus ik weet niet wat het probleem is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        38.984
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      Sven Onderbeke
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door Cristiane van der Werf
        Hallo,

Ik ben hier nieuw en ik vraag me af of iemand mij kan helpen en weet of het mogelijk is het werkgeheugen van mijn Lenovo tablet uit te breiden.
        De tablet heeft 1 GB aan RAM en voor zo weinig geheugen vind ik het toch best een goede tablet. Echter ben ik gewoon nieuwsgierig of dit mogelijk is. Ik heb eerst uitgebreid het internet doorzocht maar kon helaas niets vinden dat mijn vraag beantwoord.

Groetjes,
        Cristiane 
      • Door Tom Konings
        Hallo iedereen!

Mijn pc wordt de laatste tijd steeds trager, en dat ligt volgens mij voornamelijk aan de processor. Wat gek is is dat als ik taakbeheer open hij iets van 70% processor usage aangeeft, terwijl ik zelf op zo ongeveer 30% uitkom als ik de verschillende processen zelf optel... Dit veroorzaakt vervolgens hele lage fps (op world of tanks, dat speel ik het meest).
        Dit is vrij snel achteruitgegaan : vorig jaar heb ik een nieuwe videokaart gekocht, alles op max graphics met 60fps, nu staat alles op minimaal met 30fps... Mijn processor is een AMD FX 4100 quad core processor, 3,6GHz. Deze pc is al wel 6 jaar oud, zou het daaraan liggen?
        Alvast bedankt,

Tom
      • Door eijl0000
        Beste Helpforum, ik heb een Lenovo Ideapad U310 waarop windows 10 zit. Eerst zat er windows 7 op maar daar is 10 overheen gekomen. De computer start langzaam op en als die is opgestart wordt soms het menu niet zichtbaar als ik linksonder op het start-icoon klik. Ik ben al bezig geweest met schijfdefragmentatie maar dat schoot niet echt op. Is aan die traagheid nog iets te doen?
      • Door Custard
        Hi

Weeral een tijdje geleden en terug dezelfde probleempjes hé. Trage browser....
        Ik voel me de dag van vandaag ook niet meer zo op men gemak met alle mededelingen in het nieuws over "hacks" en "virussen". Sommige at random en sommige bewust gekozen door deze anonieme internetridders . Dus ja ik dacht ik ga toch even hier langskomen om te vragen of er niets ernstiger mis is met men pc dan alleen maar wat traag uploadende sites.

Ik werk al een tijdje met Firefox (IE staat er ook nog steeds op zodat mijn vrouw er nog mee kan werken, zij is niet zo vertrouwd met Mozilla) en het is Win 8 dat op de pc staat.

Hierbij dus mijn vraag of jullie me alsjeblief (wederom) kunnen helpen???

Grtjs
        J.
      • Door hugobetty
        Hallo,

Kan je nog eens nagaan want ik heb geen verdere problemen meer behalve dat de laptop weeral heel traag is maar niet bij het opstarten.

Hierbij de 2 logjes
        Addition.txt
        FRST.txt
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.