Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!


Sennahoj

Irritante ongevraagde websites

    Aanbevolen berichten

    Hallo,

     

    bij het gebruiken van Google Chrome krijg ik elke keer vervelende websites die zich zelf automatisch openen in een ander tabblad.

    Het zijn irritante reclame (porno) sites. 

    Ik heb BullGuard als virusscanner echter die filtert dit niet (of ik doe iets niet goed met de instellingen).

    Wie o wie kan mij ondersteunen met hoe ik dit kan oplossen?

     

    Ik heb onderstaand reeds een Hijackthis logje toegevoegd.

     

    Alvast bedankt voor de hulp.

     

    mvg Han

     

    Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.5
    Scan saved at 10:25:59, on 11-3-2017
    Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
    MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.14393.0000)
    CHROME: 56.0.2924.87

    Boot mode: Normal

    Running processes:
    c:\program files\bullguard ltd\bullguard\Files32\Spamfilter\LittleHook.exe
    C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\Update Core\NvBackend.exe
    C:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go\CLMLSvc.exe
    C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDVD8\PDVD8Serv.exe
    C:\Program Files (x86)\Ask.com\Updater\Updater.exe
    C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
    C:\Users\Gebruiker\Downloads\HijackThis.exe

    R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = Preserve
    R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.nl/
    R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
    R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
    R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
    R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
    R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = 
    R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch = 
    R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
    R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = 
    F2 - REG:system.ini: UserInit=
    O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
    O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\ssv.dll
    O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
    O2 - BHO: Ask Toolbar BHO - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - C:\Program Files (x86)\Ask.com\GenericAskToolbar.dll
    O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
    O3 - Toolbar: Ask Toolbar - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - C:\Program Files (x86)\Ask.com\GenericAskToolbar.dll
    O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
    O4 - HKLM\..\Run: [CLMLServer] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go\CLMLSvc.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [UpdateP2GoShortCut] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go" UpdateWithCreateOnce "SOFTWARE\CyberLink\Power2Go\6.0"
    O4 - HKLM\..\Run: [UpdatePDRShortCut] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDirector\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDirector" UpdateWithCreateOnce "Software\CyberLink\PowerDirector\7.0"
    O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl8] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDVD8\PDVD8Serv.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [PDVD8LanguageShortcut] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDVD8\Language\Language.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [UpdatePPShortCut] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerProducer\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerProducer" UpdateWithCreateOnce "Software\CyberLink\PowerProducer\5.0"
    O4 - HKLM\..\Run: [UCam_Menu] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\YouCam\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\CyberLink\YouCam" UpdateWithCreateOnce "Software\CyberLink\YouCam\2.0"
    O4 - HKLM\..\Run: [ApnUpdater] "C:\Program Files (x86)\Ask.com\Updater\Updater.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [APSDaemon] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
    O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Google\Update\1.3.32.7\GoogleUpdateCore.exe
    O9 - Extra button: Report to BullGuard - {27FD17FB-CF63-486b-B2BE-8D8781CBEA01} - C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\Files32\Antiphishing\IE\BGAntiphishingIE.dll
    O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
    O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
    O16 - DPF: {1FEC8B6F-250A-4293-B12C-67A7EF0B758A} (sIKN Speler) - http://www.kerkomroep.nl/ocx/sIKNPlayer.cab
    O16 - DPF: {20A60F0D-9AFA-4515-A0FD-83BD84642501} (Checkers Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/msgrchkr.cab56986.cab
    O16 - DPF: {C3F79A2B-B9B4-4A66-B012-3EE46475B072} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsPAClient.cab56907.cab
    O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
    O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
    O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
    O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
    O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
    O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
    O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
    O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
    O23 - Service: Bonjour-service (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
    O23 - Service: BullGuard Behavioural Detection (BsBhvScan) - BullGuard Ltd. - C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardBhvScanner.exe
    O23 - Service: BullGuard Network Scanner (BsNetworkScanner) - BullGuard Ltd. - C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardNetworkScanner.exe
    O23 - Service: BullGuard scanning service (BsScanner) - BullGuard Ltd. - C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardScanner.exe
    O23 - Service: BullGuard update service (BsUpdate) - BullGuard Ltd. - C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardUpdate.exe
    O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
    O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
    O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
    O23 - Service: Google Updateservice (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
    O23 - Service: Google Update-service (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
    O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files (x86)\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
    O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
    O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
    O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
    O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\nvvsvc.exe (file missing)
    O23 - Service: Online Games Manager (ogmservice) - RealNetworks, Inc. - C:\Program Files (x86)\Online Games Manager\ogmservice.exe
    O23 - Service: Rezip - Unknown owner - C:\windows\SysWOW64\Rezip.exe
    O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\CyberLink\Shared files\RichVideo.exe
    O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
    O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
    O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
    O23 - Service: ServiceLayer - Nokia - C:\Program Files (x86)\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
    O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
    O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
    O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
    O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
    O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
    O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
    O23 - Service: Update service - Popcorn Time - C:\Program Files (x86)\Popcorn Time\Updater.exe
    O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
    O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
    O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
    O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
    O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
    O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
    O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
    O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

    --
    End of file - 11229 bytes
     

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Hallo,

     

    Download de 577bf0efb8088-FRST.png&key=17a8e1ee47f9dFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links


    Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
    Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

    • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
    • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
    • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
    • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
    • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

     

    Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

     

     

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Hallo,


    Zorg dat je Farbar Recovery Scan Tool  vanuit de download map naar je bureaublad plaatst (dit is zeer belangrijk!)

     

    We gaan 577bf0efb8088-FRST.pngFarbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) opnieuw gebruiken.

    • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST.exe aanwezig is.
    • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
    • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
    • Druk op de Fix knop.
    • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
    • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

     

    Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

     

     

    fixlist.txt

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Hallo,

     

    Download  55e20d7d29661-adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad (verwijder eerst eventuele aanwezige oudere versies van deze tool op je PC, zodat je nu de meest recente database van AdwCleaner kan gebruiken).

    Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.

    De download start automatisch na enkele seconden.
     

    • Sluit alle openstaande vensters.
    • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
    • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
    • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
    • Klik op Scan (Engelse versie) of Scannen (Nederlandstalige versie)
    • Mocht u gevonden items willen behouden, verwijder deze dan nu uit het lijstje.
    • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie) of Verwijderen (Nederlandstalige versie)
    • Klik bij popup-scherm "AdwCleaner Herstart" op OK.


    Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal onmiddellijk een logfile van AdwCleaner.
    Anders is het logfile hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt.

    Logbestand plaatsen

    • Voeg het logbestand met de naam C:\AdwCleaner\AdwCleaner[..].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.
    • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier

    Meer informatie vind je in de handleiding.

     

     

    Vertel er ook bij hoe het hierna gaat?

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Hallo,

     

    Reset Chrome eens Handleiding

     

    Doe de volgende stap er meteen achterna als je de functie "Synchronisatie" van Google Chrome gebruikt.

     

    Google Chrome Synchronisatie resetten:

    • Open Google Chrome, log in het met het Google account en klik rechtsboven op het icoon met de drie streepjes.
    • Klik op Instellingen
    • Klik nu op de optie Google dashbord.
    • Klik op Synchronisatie opnieuw instellen om te stoppen met synchroniseren en al uw gesynchroniseerde gegevens te wissen.
    • Klik in het scherm wat nu verschijnt op OK
      5309c5cd05853-chrome.png
    • Het kan enkele uren duren voordat de wijzigingen zijn doorgevoerd.
    • Log vervolgens uit op Google Chrome.
    • Log na enkele uren even opnieuw in en kijk of de wijzigingen inmiddels zijn doorgevoerd en de problemen daarmee zijn verholpen.

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    1

    Ik heb de acties uitgevoerd.

    Zal over paar uur ook bekijken wat de status is.

    Dat zal ik laten weten hoe het dan gaat. 

     

    Tot zover al wel bedankt.

    mvg Han

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

    Logo

    OVER ONS

    PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

    ×
    ×
    • Nieuwe aanmaken...

    Belangrijke informatie

    We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.