Ga naar inhoud

trage PC + foutmelding


ED1995

Aanbevolen berichten

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

 

Klik in de linkse kolom op "Gereedschap".

Klik vervolgens op "Opstarten".

Selecteer het tabblad Windows.

Klik vervolgens rechtsonder in het programmavenster op "Opslaan als tekstdocument..."

Browse naar de door jou gewenste locatie en klik op "Opslaan"

Voeg dit tekstbestand als bijlage toe in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De volgende componenten zou je kunnen overwegen om ze uit te schakelen zodat ze niet automatisch starten als Windows word gestart.

 

Open Ccleaner, klik in de linkse kolom op Gereedschap en vervolgens op de tab Opstarten.

Selecteer nu één voor één de onderstaande vermeldingen en klik aan de rechterkant op Uitschakelen.

Als er programma's tussen zitten die je altijd gebruikt kan je ze aan laten staan.

 

CCleaner Monitoring    Piriform Ltd    "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe" /MONITOR

f.lux    Flux Software LLC    "C:\Users\Eline\AppData\Local\FluxSoftware\Flux\flux.exe" /noshow

Spotify Web Helper    Spotify Ltd    "C:\Program Files (x86)\Spotify\Data\SpotifyWebHelper.exe"

Uploader    Seagate Technology LLC    C:\Program Files (x86)\Seagate\Seagate Dashboard 2.0\Seagate.Dashboard.Uploader.exe

BrStsMon00    Brother Industries, Ltd.    C:\Program Files (x86)\Browny02\Brother\BrStMonW.exe /AUTORUN

Connectify Hotspot    Connectify    C:\Program Files (x86)\Connectify\Connectify.exe autorun

ControlCenter4    Brother Industries, Ltd.    C:\Program Files (x86)\ControlCenter4\BrCcBoot.exe /autorun

DBAgent    Seagate Technology LLC    "C:\Program Files (x86)\Seagate\Seagate Dashboard 2.0\DBAgent.exe" /WinStart

Dropbox    Dropbox, Inc.    "C:\Program Files (x86)\Dropbox\Client\Dropbox.exe" /systemstartup

IndexSearch    Nuance Communications, Inc.    "C:\Program Files (x86)\Nuance\PaperPort\IndexSearch.exe"

PaperPort PTD    Nuance Communications, Inc.    "C:\Program Files (x86)\Nuance\PaperPort\pptd40nt.exe"

PDF5 Registry Controller    Nuance Communications, Inc.    C:\Program Files (x86)\Nuance\PDF Viewer Plus\RegistryController.exe

PDFHook    Nuance Communications, Inc.    C:\Program Files (x86)\Nuance\PDF Viewer Plus\pdfpro5hook.exe

 

Mocht een programma niet meer werken zoals je het zou willen kan je het steeds door op Inschakelen te klikken terug laten mee opstarten met Windows.

 

Start je systeem opnieuw op en hoe is het dan gesteld met de snelheid van je systeem?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de indruk dat de snelheid van het systeem er wel op vooruit gegaan is. Wat ik wel heb sinds ik de Fastboot heb uitgeschakeld, is dat mijn bureaublad tevoorschijn komt maar de verschillende icoontjes niet onmiddellijk en dan krijg ik gedurende twee seconden een groen scherm en dan verschijnt mijn bureaublad opnieuw en beginnen alle icoontjes geleidelijk aan te verschijnen. Maar misschien kan hier niet echt iets aan gedaan worden? Zijn er verder nog stappen die ik kan ondernemen om het systeem te versnellen? In ieder geval al enorm bedankt voor al deze hulp! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download de 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links

 


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

 

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,


Zorg dat je Farbar Recovery Scan Tool  vanuit de download map naar je bureaublad plaatst (dit is zeer belangrijk!)

 

We gaan 577bf0efb8088-FRST.pngFarbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) opnieuw gebruiken.

  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.


Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

 

fixlist.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.