Ga naar inhoud

Problemen aansluiten 2de monitor

Aanbevolen berichten

Hey! 

Ik heb onlangs een 2de beeldscherm gekocht, hetzelfde model als mijn 1ste, beide ACER R1 (R271) monitoren. De eerste monitor heb ik met een HDMI kabel aangesloten op mijn videokaart (gigabyte GeForce GTX 1070 G1 8GB), na een half jaar heb ik nu dus besloten een 2e beeldscherm te willen gebruiken, eenmaal uit de doos kom ik erachter dat mijn videokaart 1 HDMI poort heeft en 3 DP poorten. Ik denk, koop een DP-HDMI kabel en het probleem is opgelost.. maar dat is dus niet het geval, scherm 2 geeft nog steeds ''no signal'' aan zodra ik hem aanzet. 
Heeft iemand een idee hoe ik het 2e scherm toch werkend kan krijgen?

Groet,
Rik 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.003
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    gerrymax
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door Mees van Hooijdonk
      Ik heb keuze uit 2 computers. In de ene zit een i3 4150 en een Nvidia GeForce GTX 745. En in de andere een i5 4590 en een Nvidia 210. Ik gebruik mijn computer voor gamen en muziek maken. Welke computer moet ik kiezen??
    • Door travor
      Beste,

in onderstaande tabel vindt u de gegevens van mijn laptop.

Ik vroeg me af of ik in dit geval 2 schermen kan aansluiten op de mini displayports en terwijl mijn laptop scherm nog gebruiken.
      Eventueel zelf nog een 3e scherm via hdmi aansluiten?
      ik heb dus 1 x hdmi en 2x mini displayport.
      Zijn er eventueel andere mogelijkheden?

Alvast bedankt;

• Door Merel Kuijpers
      Hi allemaal, 

Ik zit met een probleem. Ik heb mijn computer ter reparatie naar een computerzaak gebracht. Inmiddels is hij weer terug en doet hij het weer. Behalve dat mijn beeld niet meer in mijn monitor past. Dit had ik een vorige keer ook toen ik mijn desktop had weggebracht, maar toen was dit simpel te verhelpen door de resolutie aan te passen, nu helpt dit niet. Dit verkeerde beeld krijg ik niet alleen op mijn bureaublad, maar met alles wat ik doe. Alsof er een stukje van mijn beeld is afgesneden en dit gamed natuurlijk voor geen meter. 

Is er iemand die een idee heeft hoe ik dit kan verhelpen? 
      Alvast bedankt. 

• Door Grandaelus
      Hallo degene-wie-dit-leest

Als ICTer zijnde ben ik graag aan het probleem oplossen en upgraden van systemen.
      Alleen loop ik tegen een probleempje aan met mijn laptop.
      Nergens op internet kan ik meer geldige informatie vinden over mogelijkheden van grafische upgrade van mijn laptop.

Het gaat hier om de Packard Bell EasyNote LJ65 (LJ65-CU-014).

Uiteraard heb ik al ondervonden dat het upgraden van RAM naar 8GB mogelijk was en ook volledig in gebruik wordt genomen door het systeem (zonder vertragingen).
      Ook heb ik ontdekt welke processoren op de socket passen en compatible zijn met het systeem en chipset (GM45).

Één iemand op internet omschrijft BIOS problemen met de ATI Radeon HD6770M.
      Echter is dit ook al een lange tijd geleden, dus weet ik niet of iemand al oplossingen heeft ontdekt of gecreëerd.
      De laptop draagt tot hedendaags nogsteeds zijn HD4570M.
      Netjes kaartje voor zijn tijd, maar voor een ICTer is het in deze tijd een slakje geworden.
      Ik houd sowieso de koelpasta vers ieder jaar ongeveer, gezien oververhitting niet ver te zoeken is, vooral met de fabriekswaarde pasta.
      Er zitten nou eenmaal niet verkeerde onderdelen in en prestatie wekt nog altijd hitte op, ook in een samengeknepen PCtje als deze.

Dus laat ik maar neerkomen met de conclusie, voor de ik-will-niet-alles-lezen lezers:
      - Wat is de hoogst/laatst compatible videokaart voor de LJ65-CU-014?
      - Dit betreft elk mogelijk merk, fabrikant en type, zolang het gaat om nette prestaties.

MVG
      Sytse
    • Door Pieter Berteloot
      Dag allemaal
      Ik heb weinig ervaring en ben nieuw op dit forum. 
      Sinds kort ben ik in het bezit van een PS3. Ik had ook al een oude DELL-monitor staan, en nu zou ik graag mijn PS3 koppelen aan mijn monitor. 
      Deze heeft enkel een VGA-aansluiting, maar met een VGA-to-HDMI-adapter heb ik ervoor gezorgd dat deze wel kunnen worden gekoppeld. 
      Toch heb ik nog een probleem. 
      Mijn monitor toont elke keer: 

Cannot Display This Video Mode
      Optimum resolution 1280x 1024 60Hz

Ik ken hier te weinig over om het zelf te kunnen oplossen. Al uren heb ik zitten googelen om een oplossing te vinden. 
      Ook 5 seconden lang de aan/uit-knop ingedrukt houden tot na de 2de beep enzo geprobeerd. 

Kan iemand mij verder helpen zodat ik kan beginnen gamen? 

Alvast bedankt! 
  • Nieuwe aanmaken...