Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi sippo,

 

vraagje; als je bij "taak beheer" (taakbalk rechtermuisklik taakbeheer) daar kun je zien welk process zoveel cpu gebruikt,

als ik mag gokken dan denk ik dat het een "svchost.exe" is.

niet dat ik dan gelijk een oplossing ervoor heb maar bij mij was het voldoende om windows update te disable'n bij computer beheer (service)

niet aan te bevelen voor de gemiddelde gebruiker vanwege beveiligings update's en bla bla ...

maar voor het korte termijn.

maar dat is all1 als het zoals gezegt een svchost.exe die zoveel cpu gebruikt

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, sippo zei:

Heb een logje bijgesloten. De items met missing files geprobeert te verwijderen, maar dat wil ook niet.

Dat is niet aan te raden.

Hijackthis is een tool die je systeem volledig kan ontregelen als je het verkeerd gebruikt.

Gebruik het daarom NOOIT op eigen houtje maar altijd onder begeleiding van een expert terzake om problemen te voorkomen.

 

Je kan de windows update uitschakelen zoals Abstraks aangeeft en dan gaan we verder kijken of er een malware besmetting in het spel is.

 

Download de 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool 64 bit van de onderstaande link en plaats het bestand op je bureaublad.


Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST64.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam FRST.txt & Addition.txt op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eerst enkele vraagjes voor je.

Heb je hitmanpro weer verwijderd na gebruik want ik zie wel sporen maar ik vind het niet terug in de lijst met geinstalleerde programma's.

Waarom gebruik je Advanced System Care?

 

Zegt een van volgende namen of termen je iets?

Chopik

Lamkpruzi

Qodsedodale

 

 

We gaan 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool (FRST64.exe) opnieuw gebruiken.

 

  • Download de bijlage fixlist.txt en plaats het bestand op je bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST64.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

 

fixlist.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ooit (al heel lang geleden) wel eens hitmanpro gebruikt.

ASC schoont de pc altijd wat op en geeft ook de status als CPU en Ram aan.

 

Chopik

Lamkpruzi

Qodsedodale

 

Zeggen mij niks.

 

'Heb de scan en fix gedaan. In bijlage het logje.

Wel bijzonder dat er plotseling een andere zoekmachine tevoorschijn komt, nl:

http://www.searchinme.com

Fixlog.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Voer nog eens FRST uit;


Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST64.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam FRST.txt & Addition.txt op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Verwijder via "Programma's en onderdelen" de volgende programma's:

amulesw
BikaQ Rss
WinSnare

 

 

We gaan 577bf0efb8088-FRST.pngFarbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) opnieuw gebruiken.

  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

 

 

fixlist.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.