Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb pas een nieuwe voeding gekocht voor mijn pc en heb deze geïnstalleerd. Het probleem is nu dat mijn pc niet meer tegoei wilt opstarten. Als ik op de knop druk dan draaien alle fans wel (ook die van de cpu) maar ik krijg niet het biepje te horen waarna de computer eigenlijk begint op te starten. Ik krijg ook geen enkele foutmelding en geen beeld. Ik heb alle voedingskabels al dubbel gecontroleerd en volgens mij zitten ze allemaal in. Ik weet nu niet meer wat te doen.

Alle hulp is zeer welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende update:

Ik denk dat ik daarstraks veel geluk heb gehad want nu doet hij het weer niet meer.

Ik heb al online gezocht en ik denk nu dat het wellicht mijn voeding is die het probleem veroorzaakt. Ik ga morgen mijn oude voeding maar eens terug steken en dan kijken of mijn pc het weer doet. Ik hoop alleen maar dat de voeding geen andere onderdelen heeft stuk gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update:

Heb het vandaag maar eens geprobeerd met mijn oude voeding maar dit geeft net hetzelfde resultaat. Ik begin nu een beetje te vrezen dat mijn moederbord naar de vaantjes is.

 

Wat ik heel raar vind is dat de lichtjes op mijn toetsenbord en de lichtjes van mijn ethernet-connector op mijn moederbord al branden voordat ik de pc heb opgestart.

 

Ik heb zo'n beetje het gevoel dat ik hier wat tegen mezelf aan het praten ben :blush:

aangepast door superstef8
Link naar reactie
Delen op andere sites

Start jou pc eens op met enkel essentiële hardware, dus enkel het moederbord met 1 geheugen latje en je grafische kaart of de onboard grafische chip mocht dat mogelijk zijn.

Koppel voor de rest alle HD's los behalve waar je OS op staat, ook je DVD station, cardreaders, externe HD's, webcam enz...... koppel je los.

Koppel ook je muis en toetsenbord los van je pc, wil je pc opstarten of krijg je dan BIOS bieps?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.