Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

5 uren geleden, Dasle zei:

En als je start met Ram geheugen en zonder grafische kaart, want als er geen grafische kaart gedetecteerd word zouden er ook biepen moeten te horen zijn.

Of maak je gebruik van de onboard grafische kaart?

Dit geeft helaas hetzelfde effect. Zou het misschien ook aan de cpu kunnen liggen of is die kans te klein?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een defecte CPU is zelden het geval, heb je al stroomconnectors goed aangesloten zoals ook deze 4 of 8 pins voor de CPU en de stroomconnectors van je GPU mochten deze voorhanden zijn?

Kan je ergens op het moederbord bolle of lekkende condensators zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zeker dat ik alle stroomconnectors heb aangesloten. Bij de cpu zit een 8-pins connector, ik heb al geprobeerd om deze met een 8-pins aan te sluiten en met een 4-pins maar dit heeft nog altijd geen effect. Ik heb ook alle stroomkabels op de gpu aangesloten, maar ook weer zonder effect.

Op het moederbord zijn geen bolle condensatoren te zien, daar had ik ook al eens naar gekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.