Ga naar inhoud

taakbalk steeds weg


henk253

Aanbevolen berichten

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Sorry van te late reactie.

Steeds als ik naar de site ga om deze topic af te sluiten kan ik wel in loggen maar dan opeens is de site weg

58f0977148cae_ScreenHunter_01Apr_1411_15.jpg.26ee6716bfe8af1fc1607f6a63cb82ea.jpg

Ook is die google chrome weer traag met openen, heb nu mijn modem opnieuw opgestart en kon nu wel op jullie site komen.

 

Maar het leek goed met alles maar kreeg weer een melding van er zijn updates dus die worden automatische geinstalleerd en ja hoor weer het zelfde van 800x600.

Dus heb ik systeem herstel gedaan en alles weer terug gezet dus nu weer goed.

 

Maar ik vind het maar vreemd als je systeem herstel doet dan gaan toch de windows updates toch ook weg die na de updates problemen geven

 

ook valt me op dat er 2 dezelfde updates in zitten.

 

April, 2017 Beveiligings- en kwaliteitsrollup voor .NET Framework 3.5.1, 4.5.2, 4.6, 4.6.1, 4.6.2 op Windows 7 en Windows Server 2008 R2 voor x64 (KB4014981)

Installatiedatum: ‎12-‎4-‎2017 20:09

 

De rest van de problemen zoals eerder aan gegeven is opgelost


 

58f09632c28a0_ScreenHunter_02Apr_1411_28.thumb.jpg.05d796192b82b2f3c2f9ce42defa3136.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, henk253 zei:

Maar het leek goed met alles maar kreeg weer een melding van er zijn updates dus die worden automatische geinstalleerd en ja hoor weer het zelfde van 800x600.

Dus heb ik systeem herstel gedaan en alles weer terug gezet dus nu weer goed.

Dan kan je best de updates op handmatig zetten.

Ga naar windows updates en klik aan de linkerkant op instellingen wijzigen.

Stel nu in op naar updates zoeken maar laat mij bepalen of ik ze wil downloaden en installeren.

Dan krijg je een melding als er updates zijn maar de updates worden nog niet geinstalleerd.

Installeer dan de updates 1 per 1 en kontroleer na elke update de werking van het systeem en de schermresolutie.

Gaat de schermresolutie de mist in, doe dan een systeemherstel.

Ga dan terug naar windows update.

Vink de betrokken update uit, klik er op met rechts en kies voor update verbergen.

De update zal dan niet meer aangeboden worden.

 

 

3 uren geleden, henk253 zei:

Maar ik vind het maar vreemd als je systeem herstel doet dan gaan toch de windows updates toch ook weg die na de updates problemen geven

ook valt me op dat er 2 dezelfde updates in zitten.

 

April, 2017 Beveiligings- en kwaliteitsrollup voor .NET Framework 3.5.1, 4.5.2, 4.6, 4.6.1, 4.6.2 op Windows 7 en Windows Server 2008 R2 voor x64 (KB4014981)

Installatiedatum: ‎12-‎4-‎2017 20:09

Dit is inderdaad vreemd en ik heb er ook geen verklaring voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

instelling veranderd zoals je aan gaf.

 

had net dit ook al ingevuld hier op deze site maar verbinding werd weer verbroken terwijl alle andere internet sites wel open blijven.

 

Wat mij betreft mag deze topic wel afsluiten.
Mocht ik weer last krijgen met die schermresolutie en update dan open ik wel een nieuwe topic.

Bedankt voor alle hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.