Ga naar inhoud

Popups in Google Chrome


Aanbevolen berichten

2 uren geleden, kweezie wabbit zei:

In welke browser zie je die nova.rambler verschijnen en bij welke actie verschijnt die?

Omdat ik iedere keer moeilijkheden had met Google Chrome heb ik Firefox even gebruikt. Hierin kreeg ik eerst nova.rambler.ru als zoekmachine en op dit moment OZIP.

Ik heb begrepen dat in firefox en google chrome via rambler en ozip virussen binnen kunnen komen, maar hoe krijg ik deze zoekmachines er op een veilige manier weer uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik iedere keer moeilijkheden had met Google Chrome heb ik Firefox even gebruikt. Hierin kreeg ik eerst nova.rambler.ru als zoekmachine en op dit moment OZIP.

Ik heb begrepen dat in firefox en google chrome via rambler en ozip virussen binnen kunnen komen, maar hoe krijg ik deze zoekmachines er op een veilige manier weer uit?

Deze verschijnen soms wanneer ik iet zoek/surf via google.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoekmachines verwijderen kan je meestal doen via de instellingen (opties) van de browser.

 

Voor firefox doe je het volgende.

Open Firefox en typ (of kopieer en plak) about:preferences#search in de url balk.

Hier kan je de ongewenste zoekmachines selecteren en dan verwijderen.

 

Voor Chrome ga je als volgt te werk.

Open chrome en typ (of kopieer en plak) chrome://settings in de url balk.

Klik bij zoeken op de knop zoekmachines beheren.

Ga met de muis op de ongewenste zoekmachine staan en klik dan achteraan op de X om te verwijderen.

 

Lukt het op deze manier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, kweezie wabbit zei:

Zoekmachines verwijderen kan je meestal doen via de instellingen (opties) van de browser.

 

Voor firefox doe je het volgende.

Open Firefox en typ (of kopieer en plak) about:preferences#search in de url balk.

Hier kan je de ongewenste zoekmachines selecteren en dan verwijderen.

 

Voor Chrome ga je als volgt te werk.

Open chrome en typ (of kopieer en plak) chrome://settings in de url balk.

Klik bij zoeken op de knop zoekmachines beheren.

Ga met de muis op de ongewenste zoekmachine staan en klik dan achteraan op de X om te verwijderen.

 

Lukt het op deze manier?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Bericht voor kweezie wabbit. Nadat ik op bovengenoemde pagina de standaard zoekmachine opnieuw had ingesteld kwamen Rambler en Ozip toch weer tevoorschijn op een gegeven moment. Uiteindelijk heb ik Firefox opnieuw geinstalleerd en tot nu toe heb ik ze nog niet gezien. Hopelijk blijven ze nu weg! Bedankt voor de ondersteuning!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.