Ga naar inhoud

hotmail geblokkeerd


Aanbevolen berichten

dank je... heb ik gedaan, ze gaan een onderzoek starten... de betaling werd uitgevoerd via een paypal app van een telefoon, die ik niet heb staan (ik doe alles via de computer).

 

ebay heb ik gevraagd voor een telefoonnr. 

 

het probleem blijft nog steeds microsoft te contacteren voor mn email adres in orde te maken. de hackers hebben nu controle over al de emails die er in staan (en ook de ebay gelinke emails).

 

 

aangepast door milemarker
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja heb ik geprobeerd,...... je eindigt op dezelfde pagina als "paswoord vergeten" en ook de link die ze via telefoon geven...

 

het lijkt het me wel noodzakelijk dit account te unhacken, er staat veel persoonlijke informatie erin (en mogelijk paswoorden e.d., ja ik weet het, niet zo'n goed idee, ik ben de naieve persoon die ervan uit gaat dat mn email nooit gehacked zou kunnen worden). het is meer dan 10 jaar oud en staat boordevol emails. .... 

aangepast door milemarker
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou kunnen proberen je vraag te stellen aan de Microsoft-community. Ga naar deze_pagina , klik bovenaan op 'deelnemen' en kies 'Een vraag stellen'. Je zal je dan moeten aanmelden met een microsoft-account (= outlook.com- of hotmail.com-adres) . Maak eventueel een nieuw account door onderaan te klikken op 'Nu registreren'.

(vergeet je gekozen adres en wachtwoord niet :-)).

 

Als ook dit niet helpt weet ik niet meer wat je verder nog zou kunnen proberen.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

eBay telefonisch contacteren kan ook niet meer... vroeger heb ik zelf nog bij eBay gewerkt en toen kon het (was wel 10 jaar terug, toen paypal nog niet aan eBay automatisch verbonden was).

 

een dispute lijkt me ook niet nodig, de verkoper kan er ook niet aan doen dat een gehacked account gebruikt wordt om een codes te kopen voor paypal spelletjes..

 

ik haat dit, ik heb weinig geld als invalide, en dat iemand gebruikt maakt van het geld dat ik heb staan op paypal om playstation spelletjes te gaan spelen... 

 

op hoop van zegen met de link die je gaf nokiaprox! :)

aangepast door milemarker
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als laatste redmiddel kan je je verhaal (met zoveel mogelijk details) op papier zetten en per post (zoals in de goede oude tijd) versturen naar Microsoft. Misschien is er wel iemand die het leest en reageert :hmmmm: .


MICROSOFT - klantendienst

Da Vincilaan 3

1935 Zaventem

 

of


MICROSOFT B.V. Schiphol

Evert van de Beekstraat 354

1118CZ Schiphol

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 18-5-2017 om 14:32, milemarker zei:

ik zie nu dat er op ebay een "playstation gift sleutel" van 469,50€ dat gekocht werd op 3 mei via mn paypal account dat gekoppeld is aan m'n ebay account.

 

01].

Ik zou toch contact opnemen met uw bank, leg het probleem uit en uw geld terug laten innen via uw bank.

Ik was ooit geskimd bij een geldautomaat en mijn bank heeft voorgezorgd dat het bedrag terug werd gestort, ik weet het is een ander soort probleem, maar neemt de moeite voor een gesprek (dus niet telefonisch) met uw bank. 

 

UPDATE:

02].

Maak hier (Microsoft Community forum) een nieuw topic aan.

Ik heb geselecteerd op Outlook.com  >>  My account and information  >>  Others.

Zit een kans dat een bevoegde contact met u opneemt via een private message.

 

 

 

 

 

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank, maar ik maak geen kans bij de bank vrees ik. Het geld was van mn paypal account.

 

Daarenboven is met het gehacked geld een code opgestuurd naar m'n email op mijn naam (was een anonieme playstation code die u korting geeft op spelletjes).

ik denk dat de bank me naar paypal doorverwijs, en paypal zelf zegt geen bewijzen te hebben tot nu toe dat de betaling niet geauthoriseerd was door me :(

 

Het goede nieuws is dat ik zelf m'n hotmail heb kunnen ontkraken. Microsoft vroeg me na poging 15 (ofzo) m'n laatste 4 cijfers van m'n telefoonnummer in te geven (gebeurde nooit eerder). Ik zit nu terug in mijn hotmail account.

Hoe kan ik dit hotmail adres extra beveiligen nu het een nieuw paswoord heeft? Of beter sluiten?

Ik heb een heel sterk vermoeden wie er trouwens achter zit door een hoop factoren, maar het bewijzen is iets anders.. 

aangepast door milemarker
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.