Ga naar inhoud

hotmail geblokkeerd


Aanbevolen berichten

33 minuten geleden, milemarker zei:

Hoe kan ik dit hotmail adres extra beveiligen nu het een nieuw paswoord heeft? Of beter sluiten?

 

Een super sterk wachtwoord en vervolgens om de drie maanden wijzigen.

Sluiten . . .? Dat is afhankelijk van:

  • ontvangt u nog e-mailberichten op dat e-mailadres?
  • is dat e-mailadres nog bekend bij bepaalde instantie(s)?
  • etc. etc. etc.

Eenmaal dat e-mailadres opgeheven is/wordt of gesloten kan niemand dat meer heropenen, ook Microsoft niet.

Zijn de e-mailberichten dat bij dat e-mailadres behoren al veiliggesteld?, bijvoorbeeld door te sturen naar één ander e-mailadres?

 

Wellicht nu niet meer gebruiken (maar wel een super sterk wachtwoord toekennen) , even afwachten en wanneer niemand meer naar dat e-mailadres een e-mailbericht stuurt, kunt u als nog opheffen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, 

 

dank je.

 

gedaan...

 

ik ga het sluiten eens ik al mn emails heb doorgestuurd naar een gmail account.

 

in het kort is het volgende gebeurd hotmail gehacked -> gelink aan ebay > daar werd een bestelling gedaan (paypal is wel aangesloten aan een andere email account , daar ook paswoord gewijzigd).

 

ik heb een sterk vermoeden welke mensen me viseren, ik heb een blog over hun illegaal bedrijf uit amerika (over de inhoud kan in niet uitwijden, wil dat wel in een PM doen). het werd een interesse, en ik begon er om de paar maand een nieuw artikel over.


de eigenaar van dat bedrijf zit al boven de 10 jaar in de internet industrie en staat er bekend voor "black hat" toestanden te gebruiken. het gaat hem immers over een bedrijf dat zonder internet niet groot werd, en niet zonder internet niet kan marketen.

 

het gehack kwam er juist nadat die blog begon.  en op twitter zie ik dat twee mensen uit dat bedrijf persoonlijke dingen uit m'n email adres er zetten. goed, dom van me om die blog niet te maken via een proxy server... eigen fout ergens. de helft van de mensen uit dat bedrijf zijn al voor het gerecht moeten komen voor verschillende zaken.

ik ga maar best op zoek naar de sterkste anti-kraak software... ik heb tot nu toe norton geïnstalleerd staan, maar daar zijn ze doorgegaan.

 

goed nieuws ivm paypal wel, ze hebben de transactie als ungeauthoriseerd erkend nadat ik een tweede onderzoek vroeg... het geld is wel nog niet teruggestort..

aangepast door milemarker
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.