Ga naar inhoud

Macro's in WordPerfect


jd027

Aanbevolen berichten

ah, 'k ben terug mee...

25 minuten geleden, jd027 zei:

Bij mijn terugkeer schakel ik dat vakje weer uit.

Bij mij staat dit gewoon blijvend aangevinkt

 

25 minuten geleden, jd027 zei:

Als ik WP daarna afsluit, wordt mij gevraagd of ik dit document wil opslaan. Ik sla op

'k weet niet of het ermee te maken heeft, maar ik antwoord dan Neen - doe het ook eens op die manier (al betwijfel ik of het er iets mee doet)

 

probeer even?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,

 

Als ik WP afsluit en ik sla niet op, krijg ik dezelfde situatie als wanneer ik opslaat.

Zoals je vermoedde, doet het er dus niet toe.

 

Ik vink het vakje 'Use as Default' gewoonlijk weer uit, omdat het gebeurt dat ik extra instellingen toevoeg aan de Current Document Style die ik alleen maar wil opslaan voor dat ene document. Als dat vakje permanent is aangevinkt, zou ik bij vergetelheid mijn basisinstellingen 'verknoeien' door er tijdelijke instellingen aan toe te voegen...

 

Groeten,

 

jd027

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, jd027 zei:

Ik vink het vakje 'Use as Default' gewoonlijk weer uit, omdat het gebeurt dat ik extra instellingen toevoeg aan de Current Document Style die ik alleen maar wil opslaan voor dat ene document.

Als je voor één enkel document werkt, dan ga je toch niet naar die documentstyle, maar wijzig je de instellingen van dàt document toch gewoon via opties in de menubalk bovenaan? Met die documentstyle werken is dan toch een omweg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, het is inderdaad een beetje een omweg, maar ik werk op die manier omdat de toegevoegde instellingen dan zeker niet kunnen worden gewist.

Ik heb veel documenten waaraan ik regelmatig aanpassingen moet aanbrengen; in de Current Document Style staan dan de codes (basiscodes en dingen die ik specifiek toevoeg, zoals bijvoorbeeld een koptest) die altijd moeten blijven.

jd027

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.