Ga naar inhoud

Map verdwenen externe schijf in Windows 10

drechaux
 Delen

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen,

Graag hulp in verband met mijn externe harde schijf.

Ik raakte met m'n cursor een map aan op m'n externe harde schijf, en plots was die map weg. Map opties geprobeerd, geeft weer verborgen mappen tonen, is aangevinkt. Volume van schijf gecontroleerd, en deze geeft nog de juiste Mb weer. Heb externe HD verwijdert van Desk pc, en terug verbinding met stroom en Usb gemaakt. Voila ik ben ten einde raad, kan U mij helpen aub ?

Bedankt op voorhand,

Michaux Andre (drechaux)

aangepast door dorado
titel verduidelijkt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik recuva om verloren file's terug te halen zeer gemakkelijk in gebruik ..

Recuva - Undelete, Unerase, File and Disk Recovery - Free

Recuva is een gratis programma waarmee verwijderde bestanden op de harde schijf kunnen worden hersteld. Dat een bestand is verwijderd uit de prullenbak betekent niet dat het verwijderd is van de harde schijf. Wanneer Windows een bestand uit de prullenbak verwijdert, verwijdert het enkel een verwijzing naar de plaats op de harde schijf waar dat bestand is opgeslagen. Omdat het bestand nog op de harde schijf staat, is het mogelijk dit te herstellen, bijvoorbeeld met Recuva.

hier meer info.... Handleiding Recuva

aangepast door dorado
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb Recuva gedraaid op m'n pc, maar zie geen files met de naam die niet meer zichtbaar zijn. En dit is denk ik het probleem Recuva kan ze net vinden want ik denk dat de Mp4 bestanden niet weg zijn , maar onzichtbaar. Aangezien het volume van m'n externe HD niet veranderd is. Daar had ik juist er voor naar gekeken en ben er zeker van dat dit onveranderd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Delen

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.162
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    Cathy Liu
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door Yori Van Kesteren
      Hallo

Ik heb gister avanond mijn Pc opgestard en wou foto's opzoeken op mijn Externe harde schijf (E-HDD). 
      Ik heb een E-hdd van 3 TB en ik heb pas zo'n 1,5 TB gebruikt. maar nu ik die foto's wou opzoeken kon ik de mappen niet meer in. de mappen waar de foto's instonden zijn onbekende bestanden geworden.
      Ik hoop dat iemand hier raad mee weet want al mijn foto's zijn nu weg. Het rare is dat sommige het wel nog gewoon doen en sommige niet.
      ( Alle onbekende bestanden waren mappen )

alvast bedankt.

In de bijlagen vind je een screenshot van de mappen ( bestanden ) het zijn 2 screens boven elkaar.

Gr Yori v. Kesteren 50 jr

• Door Quinten Bauwens
      Beste dit gebeurt er plz kan iemand me helpe? 
      2017-12-02_15-14-33.mp4
    • Door asus2001
      ik probeer video's in windows movie maker te zetten zodat ik ze kan bewerken maar elke keer als ik dit probeer krijg ik een foutmelding dat er iets mis is met het bestand of iets dergelijks. weer iemand hoe ik dit zou kunnen veranderen?

• Door Harrybaalman
      Ineens zie ik op mijn externe hd
      Bestanden met dubbele extensies.
      Bv foto. Jpg. $$$
      LAATSTE DRIE WEGGEHAALD MAAR GEEN RESUTAAT
      wie weet hoe ik dit kan herstellen
    • Door pmaris
      Ik heb momenteel Windows 7 op mijn Asus Laptop. Vorige week heb ik, net voor de deadline, Windows 10 upgrade gedownloaded, maar omdat ik die niet direct wou installeren (omdat ik nog een backup moest maken), heb ik gekozen voor de optie om de download te bewaren op een externe hard drive en de upgrade later uit te voeren.  Daarna werd me gevraagd een datum en uur in te geven waarop ik de upgrade zou uitvoeren.  Aanvankelijk was maandag 1 augustus de laatst mogelijke dag, dus nam ik die, maar toen ik de dag erna mijn laptop opstartte kwam er weer een scherm met de vraag wanneer ik de upgrade wou uitvoeren, en kon ik tot donderdag 4 augustus kiezen, wat ik gedaan heb.  Daarna is dat scherm niet meer gekomen.  Er stond ook de boodschap bij dat ik de upgrade op eender welk tijdstip zelf zou kunnen uitvoeren vanuit Windows Update. 
      Ik zou nu die update willen doen, maar vanuit Windows Update lukt dat niet, daar is geen mogelijkheid toe.  Heeft iemand een idee hoe ik de upgrade in gang kan steken, gebruik makend van de gedownloade bestanden op mijn externe HD?
      Alvast dank bij voorbaat voor nuttige tips!
      Paul
  • Nieuwe aanmaken...