Ga naar inhoud

exel


KAR_1

Aanbevolen berichten

Geachte,

Ik ga trachten uit te leggen wat ik in exel zou wensen :ik heb een reeks blokken (bvb 1 blok is 27,60 2 blokken is 30,20 3 blokken is 33,00 ...)wanneer ik nu een blad  heb met verschillende personen en graad (2,3,4 ...) waaneerr ik in de kolom achter hun naam bvb 3 in geef dat in de volgende kolom 33,00 komt ,het zijn altijd verschillende personen die op de lijst staan dus ook verschillende graden ,hoe krijg ik dit voor elkaar

ik hoop dat ik wat duidelijk ben en

alvast bedankt

grt

kar_1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als die niet over het probleem gaat waarmee je dit topic startte, kun je beter een nieuw topic openen; dan handel je volgens de forumregels. En dan niet als onderwerp "Excel" vermelden (want ALLE vragen in de Excelrubriek gaan over Excel), maar een onderwerp dat in het kort aangeeft waarover je vraag gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat begrijp ik. Maar in Excel kan je vraag betrekking hebben op verschillende onderwerpen, bv. over een berekening zoals in dit topic, over voorwaardelijke opmaak, over een bepaalde formule, enz. Als je vraag een vervolg is of voortvloeit uit de vraag waarover we hierboven bezig waren, dan stel je ze hier, heeft ze betrekking op een ander Excelonderwerp dan open je in de rubriek Excel een nieuw topic (=nieuwe vraag).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.