Ga naar inhoud

Printer in Virtual box


Theo2602

Aanbevolen berichten

Ik heb nog verder gezocht over dat traag starten, en kreeg ergens dat dit wel mogelijk is. VB zou voor XP, uiteraard, andere drivers moeten laden voor de toestellen, en die zouden mee kunnen draaien op de achtergrond. Waar of niet? Ik weet het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Het trager lopen had, waarschijnlijk, als oorzaak dat Windows 10 weer updates aan het laden, of wat ook, was. Want na een zeer grote update loopt alles terug normaal. Dat 'ongezien' updaten van W10 is soms wel vervelend.

Wat de printer betreft nog geen oplossing, erger nog. Ergens vond ik dat men Netwerk moest aanpassen en op bridge zetten. Toen dat niet lukte ging ik daar in geavanceerd iets zetten, en kwam er wel 'nieuw hardware' gevonden, maar dat ging over ethernet, en XP scheen dat niet te waarderen. Wie kent er de 'normale' zettingen in NETWERK (VirtualBox)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.