Ga naar inhoud

trage opstart, windows 7 downgrade


spike666

Aanbevolen berichten

Het uiterlijk van windows ziet er al beter (meer windows 7) uit.

 

De icoontjes op het bureablad zet hij wel nog altijd allemaal aan de linker kant. Ook al zet ik er een groep naar rechts.

De snelkoppelingen in de taakbalk naast  "start"knop zijn ook nog niet terug.

 

 

 

11 minuten geleden, dorado zei:

(Tweede punt is om naar een alternatief te gaan zoeken en indien deze er niet is, er mee leren te leven dat je pc wat langzamer opstart dan jij wilt.)

 

 

Zou het helpen om ram geheugen uit te breiden? is nu maar 4gb of zal dat niet veel uitmaken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat als je rechtsklik op het bureaublad Beeld → Automatisch schikken staat aangevinkt.

 

Download de bijlage naar het bureaublad en voer pinprogrammaas.vbs uit door te dubbelklikken n.a.v. de problemen met het vastmaken van programmaas aan de taakbalk.

Lukt het dan wel?

 

 

pinprogrammaas.vbs

 

Quote

Zou het helpen om ram geheugen uit te breiden? is nu maar 4gb of zal dat niet veel uitmaken?

In de regel helpt dat niet om sneller op te starten, maar zal wel effect hebben op het sneller reageren van je systeem.

aangepast door dorado
Link naar reactie
Delen op andere sites

automatisch schikken staat niet aangevinkt, enkel uitlijnen op raster

 

Heb pinprogrmmaas uitgevoerd: direct verschenen twee snelkoppelingen naast startknop

Heb ddan enkele icoontjes aan de rechterkant gezet

En heropgestart.

 

Het heeft echter niet mogen baten.

 

Ik heb ook gemerkt dat jullie site niet goed laad in google chrome (standaardbrowser). zie bijlage.

In Explorer echter wel

 

29 minuten geleden, dorado zei:

in de regel helpt dat niet om sneller op te starten, maar zal wel effect hebben op het sneller reageren van je systeem.

daarmee bedoel je de programma's sneller doen opstarten, sneller zoeken, taken in programma's sneller uitvoeren en zo?

wat bepaalt dan de snelheid van de opstart van pc? de processor? zou die dan versleten zijn? pc is toch al 8 jaar

chrome.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over de visuals van windows 7 ben ik een andere topic gestart.

 

Hoe krijg ik nu mijn bluetooth dongle terug aan de praat. Bij eigenschappen staat dat hij correct werkt. zie bijlage 1

 

Ga ik echter naar bluetooth instellingen of bluetooth assistent, dan komt het volgende op: zie bijlage 2

 

Nog een andere vraag, ik deed mijn backups met seagate dashboard, maar dat zorgde voor problemen. Hoe zou ik nu mijn backups best maken?

 

Indien deze vragen hier niet meer op hun plaats zijn, kan je me dan doorverwijzen naar het juiste forum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, spike666 zei:

Over de visuals van windows 7 ben ik een andere topic gestart.

 

Hoe krijg ik nu mijn bluetooth dongle terug aan de praat. Bij eigenschappen staat dat hij correct werkt. zie bijlage 1

 

Ga ik echter naar bluetooth instellingen of bluetooth assistent, dan komt het volgende op: zie bijlage 2

 

Nog eens proberen, mét bijlage 1 en 2

2.png

1.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.