Ga naar inhoud

7 Sticky Notes 2.0


james48

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, falstring zei:

heb je wel apply gedrukt...??

de pc als eens herstart via start-afsluitmenu-'opnieuw opstarten' (da's onder w10 nl niet hetzelfde als pc uit- en weer aanzetten!)

 

Bedankt falstring, ik heb nu opnieuw in Options op Apply gedrukt, en tevens een Restart gedaan via het Start menu.

Maar zoals je ziet wordt na een nieuwe Windows 10 Restart 7 Sticky Notes niet opgestart?

591c300e151a7_PCHelpforumantwoord.png.54d3dec7c955e9af68ec22607fc0348a.png

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ken het programma niet, maar zie dat het voor windows 7 is. daar kan de oorzaak in liggen.

(overigens: als je erop googlet omt de download via softonic als eerste op... ik hoop niet dat je 'm daar gehaald hebt, want dan kon er wel eens meer mis zijn op je pc dan je lief is....!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik heb destijds het programma gedownload van de site van Fabio Martin - 7 Sticky Notes Developer. (zeker geen Softonic)

Maar als ik nu zoek lijkt hij zijn te verdwenen, erg jammer want het is een fantastisch programma, en zelfs gratis.

Het is inderdaad een Windows 7 programma, kun je dat misschien met Properties aanpassen?

591c35ab409b0_Compatpiblemode.png.bfcbc930f2a1fb00de84e3d9734a324b.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me niet nodig om dat programma in Compatibiliteitsmodus uit te voeren. Ik gebruik 7 Sticky Notes ook onder Windows 10, zelfs een wat oudere versie (1.9.0) dan jij en ik maak geen gebruik van de compatibiliteitsmodus.

 

Naar aanleiding van jouw vraag heb ik op mijn pc naar de opties van 7 Sticky Notes gekeken. Zie daarvoor de afbeelding hieronder:

 

591c3764dd58e-7_Sticky_Notes_Options.png

 

Zoals je ziet, staat er bij mij geen vinkje voor "Start 7 Sticky Notes when Windows starts" en toch start het programma automatisch met Windows op. Rara...

Ik denk dat ik het programma geïnstalleerd heb toen mijn pc nog op Windows 7 draaide. Het programma bleef behouden bij de gratis upgrade naar Windows 10.

 

Er zijn verschillende manieren om een programma automatisch op te laten starten met Windows. Heb je een snelkoppeling naar 7 Sticky Notes op je bureaublad staan? Zo niet, maak er dan een en sleep die snelkoppeling naar de map Opstarten. Daarna je computer opnieuw opstarten.

Hoe je bij de map Opstarten (bij jou zal die map Startup heten, omdat jij zo te zien een Engelse versie van Windows 10 gebruikt) komt, wordt hier uitgelegd door Arjan Lobbezoo: https://arjanlobbezoo.nl/windows-10-waar-is-opstarten-map-in-start-menu-gebleven/

 

Ik ben benieuwd of het zo gaat lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Porrelaar bedankt, ik heb zojuist in Options de Settings veranderd zoals in jouw voorbeeld.

Daarna heb ik een Shortcut in C:\Users\Naam\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup geplaatst

Daarna heb ik een Restart gemaakt met de computer, echter het Programma wilde toch niet opstarten, ik heb het vinkje ook nog even aangezet, maar helaas.

591c3fccb7b84_7StickyNoterShortcut.png.bbe57478d8388fa724fe719e209c2b86.png

 

Ik heb ook de Windows 8 Compatibility verwijderd, en toen zag ik ook deze link staan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het gelukt is en graag gedaan.

 

Je weet waarschijnlijk wel dat met Windows 10 standaard een gelijksoortig programma wordt meegeleverd. De naam is zelfs bijna hetzelfde: Sticky Notes. Klik op de knop Start en je vind dat programma onder de S.

Maar zelf vind ik 7 Sticky Notes prettiger in het gebruik dan het eigen programma van Windows 10.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.