Ga naar inhoud

Wifi


joskeshake

Aanbevolen berichten

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik lees hier over down en uploadsnelheden van 50. Ik heb ongeveer 8 download en 6 upload? Met een kabel die weliswaar 25 meter is. Enkel als ik er over lees vind ik dat een probleem, want programma's enz. downloaden gebeurt in seconden. Films doe ik nooit.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Theo2602 zei:

Ik lees hier over down en uploadsnelheden van 50. Ik heb ongeveer 8 download en 6 upload? Met een kabel die weliswaar 25 meter is. Enkel als ik er over lees vind ik dat een probleem, want programma's enz. downloaden gebeurt in seconden. Films doe ik nooit.

 

Het schijnt van belang te zijn als je TV gebruikt via internet (of gamer bent). Ik heb zelf 12 à 13 download (en 1 upload) en begrijp deze discussies ook nooit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, joskeshake zei:

andere browser ? ik gebruik nu mozilla firefox , dus eens met internet explorer proberen wil je bedoelen ?

Inderdaad. Of met Google Chrome.

 

Doe ook dit eens. Download en installeer Speccy indien je deze nog niet staan hebt.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlandskan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

 


Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Leono zei:

 

Het schijnt van belang te zijn als je TV gebruikt via internet (of gamer bent). Ik heb zelf 12 à 13 download (en 1 upload) en begrijp deze discussies ook nooit.

is geen discussie, is gewoon een vraag waarom ik geen 50 mb snelheid heb als ik ervoor betaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via wifi wordt vaak de snelheid van je abonnement niet gehaald. Dat is van meerdere factoren afhankelijk.

Die beloofde snelheid slaat op een kabelverbinding. Via die weg zijn de verliezen veel beperkter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, droske zei:

Via wifi wordt vaak de snelheid van je abonnement niet gehaald. Dat is van meerdere factoren afhankelijk.

Die beloofde snelheid slaat op een kabelverbinding. Via die weg zijn de verliezen veel beperkter.

Kan zijn, maar hoe komt het dan dat de 2 personen van provider die hier geweest zijn wel 50 + mb draadloos op mijn account haalden op hun laptops hier binnen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hun laptop is sowieso uitgerust met een uitstekende wifi adapter.

 

Plaats eens een Speccy snapshot zodat we kunnen zien welke wifi adapter in je laptop steekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, droske zei:

Inderdaad. Of met Google Chrome.

 

Doe ook dit eens. Download en installeer Speccy indien je deze nog niet staan hebt.

 

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlandskan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

 


Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER

 

ik heb die publi snapshot 4 keer gedaan, telkens time out, is print screen ook niet goed ?

speccy 1.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.