Ga naar inhoud

Wifi


joskeshake

Aanbevolen berichten

Neen is was daar zeker niet van op de hoogte, het is wel zo dat ik de samsung minder gebruik dan de dell, ik het me laten verleiden toen ik altijd maar bericht kreeg van te upgraden naar win 10, wat ik dan ook gedaan heb en deze staat me niet aan,ben gewoon aan win 7.het is ook zo dat ik ergens naar een site of update wil gaan, dat ik telkens van firefox niet verder kan , onbeveiligde site of iets dergelijks komt er dan op,daarmee dat pc misschien niet up to date is, maar zou dat de oorzaak dan kunnen zijn van de mindere d/l snelheid, men Dell heeft het ook en dat is win 7.

Dus ik moet aan versie 1607 zien te geraken, hoe ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ga eens via start naar instellingen (tandwielicoon) / Bijwerken en beveiliging / Windows update.

Wat zie je daar zo al?

  • Wordt er naar updates gezocht?
  • Staan er updates klaar die via een herstart geïnstalleerd worden?
  • Is de knop naar updates zoeken beschikbaar? Zo ja, klik er op en geef de pc ruim de kans om zijn ding te doen.

Betreffende je wifi snelheid. Hebben mijn links je iets bijgebracht?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik was al voor je bericht gaan zoeken naar updates en gevonden,heeft wel een tijd geduurd.Die links heb ik allemaal gelezen, maar ik zit aan de voorwaarden die ze stellen voor mijn part, ik ga nu terug snelheid testen en die winver nog eens doen en doorsturen nu ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Je zegt dat je normaal een downloadsnelheid zou moeten hebben van Je hebt nu de recentste versie (Creators) binnen en dat is knap.

Met de wifi adapters die in je laptops steken ga je niet veel snelheidswinst meer kunnen boeken vrees ik. Volgens Speccy zijn er behoorlijk wat verbindingen lopende en dat drukt de snelheid.

Met welke provider werk je? Proximus?

Je zegt dat je normaal een downloadsnelheid zou moeten hebben van ca 50 mb/sec. maar dat is waarschijnlijk wanneer je met kabel verbonden bent. Ik ken je abbo niet en kan er dus niet over oordelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17/5/2017 om 19:06, joskeshake zei:

Hi, ik zou normaal download snelheid moeten hebben van ca 50 mb/s maar ik kom maar aan 23 a 24, men is al 2 keer komen kijken van mijn provider en ze vinden het niet hoe het komt, ze hebben zelfs een andere router geplaatst maar alles blijft zelfde, Ze denken dat mijn pc's  (Dell inspiron 1545 en samsung RF711 geen goede drivers voor wifi hebben) op de Dell staat een win 7 ultimatum en op samsung win 10 = upgrade van win 7. We hebben drivers geupdated , maar snelheid blijft zelfde, iemand een gedacht ?

moest ik nog bij vermelden, dat ik momenteel in Thailand zit en provider is True.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.