Ga naar inhoud
Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Nieuwe Layout
De PC Helpforum heeft een nieuw thema/layout sinds 23 augustus. Meer info.

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.

jmn

mail wel verzenden/ontvangen, maar niet zichtbaar

Aanbevolen berichten

jmn    2

Hallo,

Een vreemd probleem:

In Outlook 2007 zie ik rechtsonder wel 'bericht x van x ontvangen', dus er komt wel binnen en hij verzend ook.

Maar ik zie geen nieuwe mails verschijnen. Ook niet in andere mappen.

Heb het account verwijderd en een nieuwe aangemaakt. Serverinstellingen vinkt hij netjes automatisch af en er word een succesvol testbericht verstuurd.

Maar in de Inbox dus niks te zien.

Heb alle beeldinstellingen, archiveringsinstellingen enzo bekeken, maar niets geks ontdekt.

Met AntiMalwareBytes wel 1 dingetje weggehaald, maar zou dat een oorzaak kunnen zijn?

Wat zou er aan de hand kunnen zijn?

Gr.

Johan

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

jmn    2
  • Topicstarter
  • Het is opgelost ondertussen.

Het bleek een instelling bij de Ongewenste Email te zijn. Deze stond zo strak afgesteld, dat allen mails van een veilige afzender binnen kwamen (dat bleek er één te zijn...) en de rest was dus 'onveilig', en het vinkje stond aan dat deze mails definitief verwijderd moesten worden.

...weer wat geleerd!

Groet,

Johan

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Mooi dat je het even vermeld Jmn - 'k had ook al zitten denken, maar er was me nog geen lichtje op gegaan.

(enig idee HOE die instelling er gekomen is?  >  dit kan voor latere lezers van dit topic ook nog 'boeiend' zijn om te weten

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

jmn    2
  • Topicstarter
  • 'bekentenis' van de buurvrouw: O, dan heb ik toch op het verkeerde knopje gedrukt...

m.a.w. We zullen het nooit weten. Lijkt me stug dat dit vanzelf gaat. ☺

gr.

j.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

grijns... op het foute knopje gedrukt ... gebeurt wel meer :)

nu ja 't werkt weer en dat was de bedoeling - je buurvrouw is weer 'gered' !

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!