Ga naar inhoud

Mijn Dell laptop start niet meer op.


joskeshake

Aanbevolen berichten

Nu heb ik zware problemen met men Dell laptop. Gisteren kwam er een melding op van '' opstartherstel" die heeft al 14 uur staan draaien. Ik heb hem dan maar afgezet, maar nu krijg ik hem niet meer opgestart. Ik heb wat gegoocheld en het ziet er niet goed uit wat ik allemaal lees, maar ik had graag jullie deskundig advies ook gehad.

aangepast door droske
Gesplits van dt topic: https://www.pc-helpforum.be/topic/66824-wifi/#comment-525717
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beschik je over een Windows 7 herstelmedium of installatie dvd?

Beschik je over een systeemback-up op een extern medium? Zo ja, met welk programma is die gemaakt en wanneer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, joskeshake zei:

hard disk was kapot, heb nieuwe laten steken,maar nu moet ik eerst alles terug installeren.

Is alles al opnieuw geïnstalleerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, joskeshake zei:

mijn snelkoppelingen van buraublad gaan niet open

Om wat voor snelkoppelingen gaat het? Ik heb zo een vermoeden dat het om koppelingen naar webpagina's gaat. Graag bevestiging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ja om een of andere reden (mezelf) had het iets te maken met google chrome, alhoewel ik dit absoluut niet wil, en waren degelijk koppelingen naar websites en gmail enzo, ik heb nu internet explorer standaard gemaakt en is opgelost pppffff, bedankt voor de reactie.

aangepast door joskeshake
misschreven
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht wel dat daar ergens het probleem zat. Maar het is nu dus opgelost.

Als het topic mag gesloten worden dan horen we dat wel hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.