Ga naar inhoud

office 2013


advbru

Aanbevolen berichten

Vanmorgen nog power point gebruikt. Wanneer ik het nu terug wil openen, krijg ik volgende melding : Het besturingssysteem heeft momenteel niet de juiste configuratie om deze toepassing uit te voeren. (Idem voor excel en word). help al geprobeerd met "een officetoepassing herstellen, maar zonder resultaat.

Hopelijk kunnen jullie mij een oplossing bieden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

typ - om te beginnen - eens in je powershell (of dossprompt) - telkens als administrator) het volgende in DxDiag  en enter dan eens - plaats daarvan eens een plaatje?

 

ga ook eens naar je updates en klik op Geschiedenis van Updates tonen en plaats ook daar eens een plaatje van?

 

(moest een of ander hiervan voor je Latijn zijn, vertel het dan maar, dan plaats ik wel wegwijzertjes :) )

 

ps: ' begin ook te denken dat malware de mogelijke oorzaak zou kunnen zijn - heb je een goede beveiliging (virusscanner en zo) en is die up to date gehouden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.