Ga naar inhoud

Hotmail in Outlook gebruiken.


bkk

Aanbevolen berichten

Abbs,

 

Ik heb teveel geboft.Het is me inderdaad gelukt maar ik kan geen emails verwijderen uit mijn postvak in.Ik krijg iedere keer een melding dat de map met verwijderde items niet beschikbaar is.Zie hieronder.Als ik dan op ok klik krijg ik een tweede foutmelding die je ook hieronder kan terug vinden.

 

Outlook en laptop opnieuw opstarten helpt niet.

 

Enig idee?

 

 

Knipsel.PNG

Knipsel1.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

En als je je eigen aanmeld bij Oulook.com (hotmail) lukt het dan wel?

Ik gebruik Mail app (standaard mail programma Windows 10) toen ik daar Oulook.com inzetten moest ik het synchroniseren (kan je daar een functie voor zien in jou vaste Outlook?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Het heeft met een instelling te maken:

 

Klik op de knop Serverstatus. Er verschijnt nu een submenu waarin je in één oogopslag ziet of je bent verbonden met de Hotmail-server. Er wordt daarbij onderscheid gemaakt tussen e-mail en agenda. Heb je problemen met het synchroniseren van je e-mail, dan kun je er het gedetailleerde logboek op naslaan. Grote kans dat je hierin leest wat er mis is. Om het logboek te openen klik je rechtsonder in het venster op Serverstatus en kies je vervolgens voor Detailrapport. Het logboek wordt nu in Kladblok geopend.

 

Bron: http://computerworld.nl/it-beheer/74066-hotmail-in-je-outlook

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.