Ga naar inhoud

Hotmail in Outlook gebruiken.


bkk

Aanbevolen berichten

@bkk

 

Hallo hier even de inbreker :hmpf:

 

Naar mijn weten heeft onderstaande melding te maken met: er is géén Verwijderde items map aangemaakt bij het account.

 

592c64b51d220-Schermafbeelding_2017-05-2

 

Even een vraag:

 

Heeft u bij het instellen van het account bij het scherm Instellingen voor internet-e-mail bij het tabblad Verwijderde items een map verwijderde items toegewezen?

 

592c64d8002a1-Schermafbeelding_2017-05-2

 

Dat kunt u controleren door in Outlook op het puntpijltje van het ‘probleem’ account te klikken en ga na of er een verwijderde items map aanwezig is.

Is er géén verwijderde items map?  maak dan aan en geef géén andere naam aan, want een verwijderde items map krijgt een herkenkenbaar icoon van Outlook.

 

592c669d769c7-ScreenShot035.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi iEscape,

 

Er is inderdaad een map "verwijderde items" in mijn Hotmail account in Outlook.Als ik een mail verstuur krijg ik ook de melding dat er geen map met "verzonden items" maar deze is er wel.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga achtereenvolgend naar Bestand, Info, Accountgegevens, klik op het puntpijltje bij Accountinstellingen en klik op Accountinstellingen.

Het Accountinstellingen scherm wordt geopend.

Bij het tabblad E-mail worden al uw e-mailaccounts en het type van elk account weergegeven.

 

01]. Vertel welke e-mailaccounts worden weergegeven?

Maak géén plaatje!, zet maar in uw bericht zoals:

01 ISP e-mailaccount

02 ISP e-mailaccount

03 ISP e-mailaccount

04 hotmail-account

etc.

 

02]. Het hotmail-e-mailaccount dat u wilt toevoegen, is dat het eerste/enige hotmail-e-mailaccount?

 

03]. Zijn de ISP emailaccounts eerder toegevoegd in Outlook 2010?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.