Ga naar inhoud

Kan Mozilla Firefox niet minimaliseren, verkleinen of afsluiten


Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb dit niet constant. Ik zou liever het woord regelmatig hiervoor gebruiken. Dit is de enige toepassing/venster waarin dit voorkomt.

Het gebeurt altijd zo dat ik al enige tijd zit te werken in Firefox waarbij niets bijzonders opvalt en dat ik plotseling ontdek dat het blauwe veld met die 3 tekens rechtsboven ontbreekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Firefox is Standaard 54.0 en het laatst bijgewerkt op 12/6/17 zoals je in de afbeelding kunt zien. Wel zie ik een verrassende mededeling op de  pagina de geüploade pagina: "Zorin is niet compatibel met Firefox 54.0. Ik kan dit niet plaatsen. Beteknt dit dat ik een andere versie van Firefox moet downloaden? Zo ja worden dan alle gegevens in mijn huidige versie dan meegenomen? Overigens, Ik heb een dual boot constructie maar ik neem aan dat dit niets met dit probleem heeft te maken.

Schermafdruk van 2017-06-19 10:18:05.png

Schermafdruk van 2017-06-19 10:17:27.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen u hoeft niks te doen, laat het zo staan op de huidige standaard thema.

Wat u wel kunt doen is een account maken op uw Firefox voor de toekomst.

Met zo'n account worden uw bladwijzers en favorieten altijd bewaard, als u dan een nieuwe computer koopt of een nieuwe installatie doet heb je gewoon maar te synchroniseren door in te loggen op uw account van Firefox.

 

Een account maken doet u door op de drie op elkaar staande streepjes te klikken, en klik dan op aanmelden bij sync of maak een account.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.