Ga naar inhoud

problemen pc na installeren Windows update


henk253

Aanbevolen berichten

13 uren geleden, henk253 zei:

Moet ik een nieuwe topic openen in de betreffende onderwerp. 

Nee hoor, we gaan gewoon hier verder.

 

Welk anti-virusprogramma gebruik je?

Wanneer was je laatste grondige malware controle?

 

We gaan ook eens kijken of er processen zijn die de boel ophouden.

 

Druk gelijktijdig de toetsen Ctrl-Alt en Delete in en kies nu "Taakbeheer starten".

Selecteer de Tab Processen en klik vervolgens onderaan op "Processen van alle gebruikers weergeven".

Klik nu op de hoofding van de kolom "processor" (of CPU) tot de processen die cpu verbruiken bovenaan staan. Zo zie je welk proces het meeste van je cpu kracht vraagt.

Maak nu van je Taakbeheer een afbeelding en voeg dit toe als bijlage in je volgende bericht zodat wij kunnen zien welk Proces/Processen zorgt voor de hoge CPU belasting.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt had even weer wat afbeeldingen gemaakt:-)

 

Ik gebruik een betaalde versie van avast

5970780f0136a_ScreenHunter_05Jul_2011_24.jpg.f26792abef7299ccfbb0dcfc6423c205.jpg

ik scan met avast  af en toe eens zie historie.

 

5970784f4d605_ScreenHunter_06Jul_2011_28.jpg.20e887ffb9fef4107cb6dc0ddbe14e2b.jpg

 

Maar elke dag word om de 4 uur gesand door malwarebytes

 

5970788e886d9_ScreenHunter_04Jul_2011_21.jpg.ffab211625ff7521200d23d22708b4c5.jpg

 

Zoals je zei heb ik prosessen geopend en dat waren 2 pagina`s

 

597078f1b9c87_ScreenHunter_01Jul_2011_16.thumb.jpg.013f4099404c156e02e3d9f01e4e26fe.jpg

597079047978e_ScreenHunter_02Jul_2011_17.thumb.jpg.05e9acdf4b845671f66a6620ebfadded.jpg

 

597079beed8a5_ScreenHunter_03Jul_2011_19.thumb.jpg.7806e3fe80ffadafb63190334ef89606.jpg

 

hopelijk heb je er wat aan zo anders hoor ik het wel.

aangepast door henk253
Link naar reactie
Delen op andere sites

We zullen eens kijken of er soms onnodige zaken mee opstarten.

 

Start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Register” en vervolgens op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

 

Klik nu in de linkse kolom op "Gereedschap".

Klik vervolgens op "Opstarten".

Selecteer het tabblad Windows.

Klik vervolgens rechtsonder in het programmavenster op "Opslaan als tekstdocument..."

Browse naar de door jou gewenste locatie en klik op "Opslaan"

Voeg dit tekstbestand als bijlage toe in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, henk253 zei:

Had een aantal keren ccleaner gedraaid en er blijft steeds maar 1 steeds weer komen 

Dat is geen probleem.

Dit hoort bij Avast en kan geen kwaad.

 

SunJavaUpdateSched zou je best wel inschakelen want die dient om je java up-to-date te houden.

Beter voor de veiligheid.

Verder niks te zien.

 

Volgens de afbeeldingen is er geen overmatig belasting van het geheugen of de processor.

Alles zou dus normaal moeten werken.

 

Misschien eens proberen om de processen te bekijken en een afbeelding maken op een ogenblik dat het echt traag gaat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De java is nu ge update en  en aan gezet bij op starten.

 

Als bij het op starten zie ik heel gauw het bureaublad dus dat is goed, maar dan moet hij verder op starten en als ik dan wat aan klik dan duurd dat een poos voor dat het open gaat.

 

Ook viel me op in processen dat er veel de zelfde bv chrome.exe staan

 

Quote

Misschien eens proberen om de processen te bekijken

wat en hoe kan ik dat controleren 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die processen chrome.exe komen van de google chrome browser.

 

 

Druk gelijktijdig de toetsen Ctrl-Alt en Delete in en kies nu "Taakbeheer starten".

Selecteer de Tab Processen en klik vervolgens onderaan op "Processen van alle gebruikers weergeven".

Klik nu op de hoofding van de kolom "processor" tot de processen die cpu verbruiken bovenaan staan.

Zo zie je welk proces het meeste van je cpu kracht vraagt.

De lijn Niet actieve systeemprocessen mag je buiten beschouwing laten; dat is namelijk de tijd dat de processor eigenlijk niets doet.

Kijk welk proces (of processen) bovenaan staan als het echt weer traag gaat.

Probeer daarvan een afbeelding te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.