Ga naar inhoud

eigen "thuis" server maken


mercury2001

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben video amateur, maak video's met gepaste muziek van onze reizen, en zou die op het net willen plaatsen zodat ik mijn video's/foto's kan delen.

Probleem met youtube zijn de auteursrechten op de muziek; mijn video's worden telkenmale geweigerd. Google is een ramp, ook naar sharing toe; Ben nu van plan om een eigen server te maken, waar kan ik hiervoor terecht? Beschik nu over een vrije SSD schijf van 180 Gb, wat heb ik nog meer nodig? Alvast bedankt, mvg, Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat is inderdaad een server in de cloud.

Je vroeg namelijk:

4 uren geleden, mercury2001 zei:

Hallo, ik ben video amateur, maak video's met gepaste muziek van onze reizen, en zou die op het net willen plaatsen zodat ik mijn video's/foto's kan delen.

 

Dat kan dus via deze cloud. En 1000 GB is veel hé. Je kunt je SSD voor een ander doel bewaren of inzetten.

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, inderdaad, maar ik heb dus de link gevolgd en dit antwoord (is mij heden nog niet helemaal duidelijk...) mogen ontvangen: "

Hoi,

 

 

Je aanvraag voor STACK is geregistreerd. We werken met man en macht om je zo snel mogelijk van een STACK te voorzien. Door de enorme belangstelling kan het wel even duren voordat je de invite code ontvangt.

We houden je op de hoogte!

 

 

 

Met vriendelijke groet,
TransIP

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, mercury2001 zei:

zoals ik gevreesd had kunnen de filmpje niet rechtstreeks worden bekeken, je moet ze eerst downloaden, dat kan ik dus niet zomaar gebruiken,

 

Wat bedoel je ermee?

 

23 minuten geleden, mercury2001 zei:

niemand een oplossing?

 

De oplossing is geduld :top: