Ga naar inhoud

eigen "thuis" server maken


mercury2001

Aanbevolen berichten

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Voor wat u wenst heb ik geen oplossing. Ik ben niet zo bedreven in deze materie, maar...

Ik beschik zelf wel over een Synology nas server. Hoewel ik er nooit gebruik van maak weet ik dat ik video's vanaf mijn nas kan bekijken op diverse apparaten in mijn eigen netwerk.

Externe personen kunnen dat niet. Wel kan ik bestanden (bv video's) uploaden voor om het even wie, maar ze moeten die bestanden dan downloaden alvorens ze te kunnen gebruiken.

Vandaar mijn verwijzing naar de GRATIS stack.

Wil je vrienden online naar jouw video's laten kijken dan denk ik dat je een eigen website zult moeten maken en dan nog wel eentje met een zeer hoog opslagvolume. Dat gaat geld kosten. Dat laatste was al eerder gezegd hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik plaats regelmatig filmpjes op Youtube. Telkens krijg ik bericht dat er 'onderdelen' zijn waarvan ik de auteursrechten niet heb. Maar ze komen toch gewoon op YouTube. Dus echt weigeren heb ik nog nooit meegemaakt. Soms kan je terug vinden, dat uw filmpje bv in Duitsland niet kan gezien worden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.