Ga naar inhoud

Synaptics en Opera zijn met een download in mijn pc geslopen. 


Gast

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, Brenda zei:

Serienummer en produktnummer heb ik...Heb je daar wat aan?

 

Natuurlijk, dat is waar ik als maar om vraag. Ten minste als die HP laptop de laptop is waar het in dit onderwerp om gaat (wat ik vermoed).

En gelieve na ieder antwoord van u mijn antwoord af te wachten alvorens je zelf een nieuw antwoord geeft. Nu kruisen onze antwoorden zich voortdurend en dat werkt gewoon niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry daar was ik mij niet van bewust dat ik te vlug antwoorden gaf... Hoop dat ik het nu goed doe.

 

HP Notebook

Serienummer 5CD5378332

Productnr: N9555EA#ABH

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat hier over de HP Notebook Desktop-7023U89

Helemaal met je eens een Babylonische verwarring is het geworden......

Kijk wel in mijn postvak naar je eventuele antwoord want hier op de PC Helpforum raak ik de weg steeds kwijt...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@droske Serienummer 5CD5378332  ingevuld op website van HP. Het blijkt dan om deze laptop te gaan: HP Notebook - 17-p121nd (ENERGY STAR)

 

De specificaties van die laptop staan hier: https://support.hp.com/nl-nl/document/c04849915

Die specificaties (processor, HDD, werkgeheugen, grafische kaart) komen overeen met de gegevens die in de Farbar logjes staan.

 

Software en drivers voor die laptop zijn hier te downloaden: https://support.hp.com/nl-nl/drivers/selfservice/hp-17-p100-notebook-pc-series/8499335/model/9093943

 

@Brenda: Wacht op instructies van droske. Hij is degene die jou verder zal helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, droske zei:

Bezorg ons ook het volgende:

Druk op de Windows + R toets en typ in het uitvoervenster devmgmt.msc en druk op Enter.

Rechtsklik in apparaatbeheer op het onbekende apparaat en kies Eigenschappen.
Ga naar het tabblad Details.

hardwareids.png

Onder Eigenschap: kies je Hardware-id's.

Onder Waarde: rechtsklik op de eerste regel en kies kopiëren, plak vervolgens deze gegevens in je volgende bericht.

 

Bij u gaat het om 2 onbekende apparaten. Bezorg me beide Hardware-id's.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.