Ga naar inhoud

Kan bestand niet verwijderen


Yoyo

Aanbevolen berichten

56 minuten geleden, falstring zei:

wellicht is dan het betreffende bestand op je pc corrupt.

 

 

Vermoedelijk.

Hoe krijg ik het weg?

 

56 minuten geleden, falstring zei:

 

als het programma weer reageert,

 

Het programma reageeert niet "weer". Ik moet het telkens geforceerd sluiten.

 

57 minuten geleden, falstring zei:

maak dan een kleine wijziging op het scherm en probeer dan via 'file/ opslaan als' het bestand op je pc te overschrijven.

als dat lukt zal daarna verwijderen geen probleem meer zijn.

 

Dat lukt niet. Als ik de naam verander onder het logoblokje, en dan enter klik, dan krijg ik weer "reageert' niet en moet ik het 'documenten' scherm geforceerd sluiten.

ik kan niets meer aanvangen met dat document. De map waarin het zit kan ik ook niet verwijderen, zelfs ook niet verplaatsen naar een vergeten hoekje op mijn computer. Wat een ellende.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Misschien nuttige extra informatie:

Ik kan wel het document copiëren en plakken, maar daar kan ik verder ook niets meer mee aanvangen, tenzij dat kopie document weer deleten. Dat lukt wél !

Maar met het originele document valt niets aan te vangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Yoyo zei:

Misschien nuttige extra informatie:

Ik kan wel het document copiëren en plakken, maar daar kan ik verder ook niets meer mee aanvangen, tenzij dat kopie document weer deleten. Dat lukt wél !

Maar met het originele document valt niets aan te vangen.

Sorry, is fout want ik krijg de copie ook niet meer weg!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27/7/2017 om 17:30, Passer zei:

Even meedenken:

- heb jij een of ander Duits programma geïnstalleerd (gehad) ? Of heb je een Duitse Windows?

- doe ook eens voor alle zekerheid een sfc /scannow en vertel even wat die vertelt?

Hallo Passer,

1/ Duits programma? Terechte vraag... Ik dacht dat jaaaren geleden mijn vorige computer zo'n duits (?) tekenprogramma had -gedownload door mijn voormalige werkgever-.  Maar mogelijk is er nu op mijn huidige computer enkel nog zo'n tekeningdocument blijven hangen...?

2/ Neen, geen Duitse Windows.

 

screenshot8.JPG.49929fbf1a318b60bc04d53e6701ab31.JPG

3/  Oei, zo'n sfc scan is zoals chinees voor mij... Ik heb het wel voor elkaar gekregen, denk ik:

Hier is de screenshot van het resultaat:

 

screenshot6.JPG.a7a97ceebf087b3bbdce89b0f6fd3937.JPG

 

Ik lees daar bijvoorbeeld CBS.log ergens in windows map... Heb dit opgezocht:

 

screenshot7.thumb.JPG.32017b758fbec3382c43ad2710b96805.JPG

 

Moet ik verder iets mee, en hier posten?  Graag duidelijke instructies hieromtrent, want ik ken niets van dit alles.

 

Ik heb nogmaals geprobeerd, maar kan nog steeds niet verwijderen.

 

 

 

 

aangepast door Yoyo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het volgende:

Optie 1:
Download 58efbba09eaa5-UnLockITSetup.pngEMCO Unlock It en installeer het programma.

Open UnlockIt
Klik op Check Folder en navigeer naar de door jou niet te verwijderen map.
Je ziet welke processen de verwijdering blokkeren.
Klik op het tabblad Unlocker
Klik op Unlock


Optie 2:
Download FileAssassin van Malwarebytes naar bijvoorbeeld het bureaublad.

  • Dubbelklik op Fileassassin-setup-1.06.exe om de installatie te starten.
  • Windows Vista, 7, 8 en 10 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Wanneer de installatie gereed is zal FileAssasin vanzelf opstarten.
  • Navigeer naar het bestand wat niet verwijderd kan worden.
  • Vervolgens kunt u gebruik maken van de optie om het bestand direct te verwijderen
  • Aanvullend kunt u optie “Use delete in Windows reboot” gebruiken als het niet mogelijk is om het bestand direct te verwijderen


FileAssassin.jpg


Optie 3:
Download 5769cdd645e95-openedfiles.pngOpenedFilesView(x86) of OpenedFilesView(x64) naar het bureaublad.
*Unzip en dubbelklik op OpenedFilesView.exe
Zoek de processen welke geassocieerd zijn met de gewenste verwijdering.
Houd de Ctrl toets ingedrukt en druk de spatiebalk tegelijkertijd in om meerdere processen te selecteren.
Rechtsklik de processen → Kill processes of selected files.
Probeer nu de verwijdering uit te voeren.

*Hier wordt verteld hoe je moet in- & uitpakken en hier kan vastgesteld worden of je besturingssysteem 32 of 64bits is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, dorado zei:

Probeer het volgende:

Optie 1:
Download 58efbba09eaa5-UnLockITSetup.pngEMCO Unlock It en installeer het programma.

Open UnlockIt
Klik op Check Folder en navigeer naar de door jou niet te verwijderen map.
Je ziet welke processen de verwijdering blokkeren.
Klik op het tabblad Unlocker
Klik op Unlock

 

 

Geeft geen resultaten.

 

18 uren geleden, dorado zei:


Optie 2:
Download FileAssassin van Malwarebytes naar bijvoorbeeld het bureaublad.

  • Dubbelklik op Fileassassin-setup-1.06.exe om de installatie te starten.
  • Windows Vista, 7, 8 en 10 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Wanneer de installatie gereed is zal FileAssasin vanzelf opstarten.
  • Navigeer naar het bestand wat niet verwijderd kan worden.
  • Vervolgens kunt u gebruik maken van de optie om het bestand direct te verwijderen
  • Aanvullend kunt u optie “Use delete in Windows reboot” gebruiken als het niet mogelijk is om het bestand direct te verwijderen


FileAssassin.jpg

 

 

Hier heb ik zowat alle opties geprobeerd, maar als ik 'Execute' klik, dan lukt er niets meer en zegt "reageert niet".

 

18 uren geleden, dorado zei:


Optie 3:
Download 5769cdd645e95-openedfiles.pngOpenedFilesView(x86) of OpenedFilesView(x64) naar het bureaublad.
*Unzip en dubbelklik op OpenedFilesView.exe
Zoek de processen welke geassocieerd zijn met de gewenste verwijdering.
Houd de Ctrl toets ingedrukt en druk de spatiebalk tegelijkertijd in om meerdere processen te selecteren.
Rechtsklik de processen → Kill processes of selected files.
Probeer nu de verwijdering uit te voeren.

*Hier wordt verteld hoe je moet in- & uitpakken en hier kan vastgesteld worden of je besturingssysteem 32 of 64bits is.

 

Ik heb een x32 versie, maar  je geeft twee opties om te downmloaden, de ene x86, de andere x64?...? Ik he die x86 dan maar genomen omdat dit mogelijk x32 moet zijn...?

Het unzippen is me gelukt met Express Zip, dus niet via de manier <<wordt verteld hoe je moet in- & uitpakken>> link die je voorstelt, want dat vond ik niet.

Ik verkrijd dan dit:

 

screenshot91.thumb.JPG.f6b6b3bd385949115064147850946382.JPG

 

Als ik hier op OpenedFilesView.exe klik, dan krijg ik een hele lange lijst -zie hieronder screenshot- van eerste lijnen:

 

screenshot9.thumb.JPG.f8c7b6be508069054c8242813953983b.JPG

 

Wat moet ik hier nu mee?

Je schrijft dat <<Zoek de processen welke geassocieerd zijn met de gewenste verwijdering.>>, maar ik weet niet wat je daarmee bedoelt. Welke lijnen moet ik selecteren om mijn bestand weg te krijgen?

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.